י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
קיבל פיצוי גבוה

ביש מזל: יצא עם ה-BMW לנסיעה ראשונה ונפצע בתאונה קשה

ביש מזל לתושב אשדוד: יצא מסוכנות הרכב עם BMW חדשה ונקלע לתאונת דרכים קשה. הרכב תוקן על חשבון הביטוח. הנהג פוצה בכ-320 אלף שקלים

ביש מזל: יצא עם ה-BMW לנסיעה ראשונה ונפצע בתאונה קשה
אילוסטרציה צילום: unsplash

איתרע מזלו של תושב אשדוד בן 58, וזמן קצר לאחר שיצא מסוכנות הרכב כשבידו מפתחות מכונית יוקרה מסוג BMW חדשה מהניילונים, הוא מצא את עצמו מעורב בתאונת דרכים.

בתביעה אותה הגישו בשמו עורכי הדין דביר שמעיה ומיכאל מירל ממשרד עורכי הדין שמעיה מירל ושות', נטען כי בעודו נוסע בכביש עירוני בראשון לציון, פגע רכב מסחרי במכוניתו היוקרה שלו בעוצמה רבה והסבה לה נזקים כבדים.

לנהג ה-BMW נגרמו נזקי גוף, והוא הובהל באמבולנס לבית החולים 'אסותא' באשדוד, כשהוא מלין על כאבים בגב ובצוואר.

על פי התביעה, במהלך החודשים שחלפו ממועד התאונה, אובחן הנהג, בין היתר, כסובל מבקעים ובליטות בחוליות הצוואר והגב התחתון. חרף הטיפולים הרבים ומשככי הכאבים שנטל הגבר, לא נרשמה הטבה משמעותית במצבו.

לדברי עורכי הדין שמעיה ומירל, מכיוון שתאונת הדרכים אירעה במסגרת שעות עבודתו, הכיר בו המוסד לביטוח לאומי (המל"ל) כנפגע בעבודה, וועדה רפואית שמונתה לבדוק אותו, קבעה כי הוא סובל מנכות צמיתה בשיעור של 19 אחוז. ובשל כך, קיבל לקוח משרדם גמלה חד פעמית מהמל"ל בסך 130 אלף שקלים.

עורכי הדין דביר שמעיה ומיכאל מירל.

בשלב זה פנו עורכי הדין שמעיה ומירל לבית משפט השלום באשדוד, והגישו תביעה בשמו של הנהג נגד חברת הביטוח שביטחה את רכבו בביטוח חובה.

בתחילה הסכימה החברה לפצות את הנהג ב-50 אלף שקלים מעבר לתגמולים שכבר קיבל מהמל"ל, אך לאחר משא ומתן מרתוני היא נאותה לשלם במסגרת פשרה, פיצויים בסך 160 אלף שקלים מעבר לתגמולי המל"ל.

בנוסף, זכה הנהג לפיצויים בסך 32 אלף שקלים מחברת הביטוח 'כלל', שביטחה אותו בפוליסת תאונות אישיות – כך שהפיצוי הכללי אותו קיבל בשל התאונה הועמד על כ-320 אלף שקלים.

לדברי עוה"ד שמעיה ומירל, המכונית החדשה טופלה ושופצה על חשבון חברת הביטוח, וחזרה לרשותו של מרשם.

בנוסף, מציינים עורכי הדין שמעיה ומירל, כי במקרה ומצב בריאותו של הלקוח יחמיר במהלך השנים, כתוצאה מהפגיעות שמהן סבל בשל התאונה, הוא יהיה זכאי לפנות למוסד לביטוח לאומי בתביעת החמרה במצבו – ובמקרה שיוכר, הוא צפוי לזכות בתגמולים נוספים.

תאונת דרכים תביעת נזיקין תביעת פיצויים BMW חברת ביטוח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד