כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
אחרי שהוטל פרס כספי על ראשו

החייל האמריקאי חוזר לאוקראינה ומתכנן לגנוב טנק

ג'יימס ואסקז, יוצא צבא ארה"ב, מכר את כל מה שבבעלותו כולל הבית, והוא בדרכו חזרה למלחמה באוקראינה | על ראשו הטילו הרוסים פרס כספי, אך הוא מצידו מתרברב: "אני מאורגן יותר, מצויד יותר, ובעל מוטיבציה רבה יותר"

החייל האמריקאי חוזר לאוקראינה ומתכנן לגנוב טנק
ג'יימס ואסקז צילום: James Vasquez

חייל לשעבר של צבא ארה"ב נשבע למכור את כל מה שבבעלותו ולטוס לאוקראינה כדי לעזור במאבק נגד הפולשים הרוסים, לאחרונה הוא מימש את הבטחתו והוא מוכן להצטרף שוב לקרב, זאת לאחר שנודע על פרס של 50 אלף דולר שהציעו הרוסים למי שיביא ללכידתו.

החייל לשעבר של צבא ארה"ב, ג'יימס ואסקז, אמר כי לרוסים יש פרס על ראשו, לאחר הלחימה הקודמת שלו באוקראינה, ומזהיר את הרוסים, כי הוא בא "לשפר את הלחימה הקודמת" והוא חוזר "עם כפול רוח לחימה".

"זה רשמי", הוא אמר, "בשבוע הראשון של אוגוסט, אני מאורגן יותר, מצויד יותר, ובעל מוטיבציה רבה יותר". הוא לגלג על הרוסים "ברצינות? אל תעליבו אותי עם פרס של 50,000 דולר, לכו בגדול או לכו הביתה, ליצנים רוסים, כשאחזור אקח מכם את הכסף הזה תוך חמש דקות עם רכב התקיפה הבא שאקח מכם, אל תבזבזו את הזמן שלי".

ואסקז אומר שאין לו מה להפסיד לאחר שהודיע ​​שהוא ואשתו נפרדים. הוא אמר: "אני מוכר את הבית שלי וכל דבר שבבעלותי. אני חוזר לאוקראינה כדי להילחם את שארית המלחמה. ואז אבנה מחדש את אוקראינה".

לאחר שפרסם תיעוד שמראה את כל רכושו מונח על הדשא הקדמי של ביתו בדרום מערב קונטיקט, אחד העוקבים בטוויטר הזהיר את ואסקז שמישהו יכול להשתמש במידע בסרטון כדי לאתר אותו. אבל ואסקז לא נבהל, "אני לא מתחבא מאף אחד", כתב. "זה לא סוד שזאת הכתובת שלי. מי שיבוא אליי הביתה עם כוונות רעות, אני מבטיח לו שקית גוף שתהיה התלבושת הבאה שלו".

הוא הוציא הודעה דומה כשהיה בדרכו הביתה מאוקראינה, וצייץ בטוויטר את שמו של המלון בוורשה בו שהה בזמן שהמתין לטיסתו. אשתו של ואסקז, טינה, אמרה בתחילה שהיא "סופר גאה" בהתנדבות שלו באוקראינה, אך מאוחר יותר הודתה שההתמודדות עם חוסר הוודאות של הידיעה שבעלה יכול למות בכל רגע היא "מאבק".

מלחמת אוקראינה רוסיה ארה''ב פרס כספי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד