י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
הצטלמו עם ז'קטים

מנהיגי העולם החופשי לעגו לתדמיתו הקשוחה של פוטין

בארוחת צהריים של קבוצת ראשי המדינות הG7 בגרמניה ביום ראשון, הם התבדחו על פוטין ולגלגו על הקשיחות שלו. המנהיגים שהשתתפו היו מבריטניה, קנדה, צרפת, גרמניה, איטליה, יפן וארצות הברית

מנהיגי העולם החופשי לעגו לתדמיתו הקשוחה של פוטין
אילוסטרציה צילום: Pixabay

מנהיגי העולם לעגו לתדמיתו הקשוחה של פוטין, במהלך ארוחת צהריים של קבוצת שבע המדינות החזקות (G7) בגרמניה ביום ראשון.

המנהיגים התבדחו אם עליהם להפשיל שרוולים או להוריד את החליפה. "מעילים? ז'קטים להוריד? אנחנו מורידים את המעילים?" שאל ראש ממשלת בריטניה בוריס ג'ונסון כשהתיישב ליד השולחן בטירת אלמאו הציורית של בוואריה, שם אירח קנצלר גרמניה אולף שולץ את פסגת שבע הדמוקרטיות החזקות.

פגישת המנהיגים בגרמניה

המנהיגים מבריטניה, קנדה, צרפת, גרמניה, איטליה, יפן, ארצות הברית חשבו על הדילמה. ראש ממשלת קנדה, ג'סטין טרודו, הציע להם לחכות לתמונה הרשמית לפני שיורידו את החליפה, אבל אז ג'ונסון צייץ, "אנחנו חייבים להראות שאנחנו קשוחים יותר מפוטין" והבדיחה המשיכה להתגלגל.

"אנחנו הולכים לקבל את תצוגת הרכיבה על סוסים חשופת החזה", אמר טרודו, הקנדי, בהתייחס לתצלום הידוע של פוטין משנת 2009 כשהוא רוכב ללא חולצה על סוס.

"רכיבה על סוסים היא הטובה ביותר", אמרה נשיאת הנציבות האירופית אורסולה פון דר ליין, מבלי להתייחס לסוגיית החולצה. ג'ונסון התערב: "אנחנו חייבים להראות להם את התכונות שלנו". המנהיגים הצטלמו עם ז'קטים, ואז הוציאו את העיתונאים מהחדר, והמשיכו בשיחתם מאחורי דלתיים סגורות.

מלחמת אוקראינה רוסיה גרמניה בוריס ג'ונסון ולדימיר פוטין ג'סטין טרודו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד