י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
אוכל 5 ארוחות ביום

מתוך הפנסיה: גנרל רוסי שמן נקרא להוביל את הכוחות באוקראינה

גנרל רוסי שכבר יצא לפנסיה, מוותיקי המלחמה של רוסיה באפגניסטן, נגרר מביתו כדי להצטרף לקרב באוקראינה | הוא אוכל חמש ארוחות ביום לצד בקבוק וודקה | הקצין כל כך רחב במידותיו עד שהוא נאלץ להזמין את המדים שלו באופן מיוחד ולובש שני סטים כדי לכסות את היקפו הגדול

מתוך הפנסיה: גנרל רוסי שמן נקרא להוביל את הכוחות באוקראינה
הגנרל השמן שנקרא לדגל צילום: צילום מסך

רוסיה: גנרל בדימוס נשלח להילחם בקו החזית במזרח אוקראינה בגלל שלודימיר פוטין נגמרו הקצינים הבכירים אחרי שרבים מהם נהרגו על אדמת אוקראינה, הגנרל בן ה-67, אמור כעת להיות אחראי על הכוחות המיוחדים הרוסיים הפועלים באזור לאחר שמפקד היחידה לשעבר נפצע קשה במתקפה ארטילרית.

הגנרל הוותיק ניהל קרבות באפגניסטן במלחמה שערכה ברית המועצות באפגניסטן נגד מורדים אסלאמיים שביקשו להפיל את ממשלת אפגניסטן שנתמכה על ידי הקומוניסטים, המלחמה נמשכה 10 שנים, מ-1979 עד 1989 ורוסיה הפסידה והתקפלה חזרה לרוסיה, הגנרל פאבל שהיה מהבכירים, היה אחד הלוחמים הגדולים של רוסיה באזור.

מקור מודיעיני בכיר אמר אמש ל"דיילי סטאר סאנדיי": כי "פוטין מגרד כעת את החבית, רוב המפקדים הבכירים הטובים והקשוחים שלו נהרגו או נפצעו בלחימה באוקראינה ולכן הוא פנה לשלוח לחזית קצינים מדרגה שנייה שלא מחזיקים מעמד זמן רב".

"עכשיו הוא גורר גנרלים מהפנסיה ואחד מהם הוא גנרל פאבל, פוטין הוא כמו בוס מאפיה שאף אחד לא יכול לסרב לציית לו. אם גנרל בדימוס יקבל הודעה מפוטין שאומרת שאמא רוסיה צריכה אותך להילחם באוקראינה, אין לך הרבה מה לעשות. כעת יש בריחה מרוסיה בזכות הסנקציות". פאבל היה חייל יותר מ-40 שנה והפך למפקד הכוחות המיוחדים של רוסיה, אבל זה היה לפני 25 שנה כשהיה צעיר יותר ורזה יותר.

ככל הנראה הוא שירת בסוריה רגע לפני שפרש משירות פעיל לפני חמש שנים. עד לאחרונה הוא התגורר בפרבר של מוסקבה, אך הוא נצטווה לחזור לשירות פעיל בחודש שעבר. הוא אוכל חמש ארוחות ביום עם לפחות ליטר וודקה. הקצין כל כך רחב ומלא, עד שהוא נאלץ להכין את המדים שלו באופן מיוחד ולובש שני סטים כדי לכסות את היקפו הגדול.

על פי ההערכות, ברוסיה יש כ-10 גנרלים במלחמה באוקראינה וכ-30 קצינים בכירים. ההערכות האחרונות מצביעות גם על כך שכ-30,000 חיילים רוסים נהרגו במלחמה וכ-100,000 נפצעו. על פי הדיווחים, רוסיה איבדה למעלה מ-4,000 טנקים וכלי רכב משוריינים, 216 מטוסי קרב, 183 מסוקי תקיפה ו-620 מל"טים.

למרות שכבש אתמול את עיר המפתח סברודונצק, מדיווחים באוקראינה עולה כי פוטין פיטר את הגנרל מספר אחת שלו באוקראינה, לכאורה בגלל קצב ההתקדמות האיטי של הצבא הרוסי לספח את חבל הדונבאס.

פיטוריו של הגנרל אלכסנדר דבורניקוב, שעל פי השמועות נוהג לשתות לשוכרה באופן קבוע, ושקציניו לא נותנים בו אמון, יסמן עוד טלטלה משמעותית במבנה הפיקוד של פוטין, וביטוי לתסכולו של הרודן ממצב המלחמה באוקראינה, ששיער שתסתיים בהצלחה תוך ארבעה ימים.

דבורניקוב, המכונה 'הקצב של חאלב' בשל ההרס האווירי שלו ב-2015 של העיר הגדולה ביותר בסוריה, יהיה הגנרל השביעי שפוטין פיטר מאז תחילת יוני, לצד ארבעה עשר גנרלים נהרגו בקרבות.

מלחמת אוקראינה רוסיה ולדימיר פוטין אפגניסטן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד