י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
הכוכב של מערכת הבחירות

נמשך החיזור אחר גדי אייזנקוט; "לפיד, מפלגה של איש אחד"

הרמטכ"ל לשעבר ממשיך לשבת על הגדר ולבחון את ההצעות שהוא מקבל ממפלגות שונות להשתלב ברשימתן ולרוץ אצלן בבחירות לכנסת ה-25. אמש קרא לו השר בר לב מ'העבודה' להצטרף למפלגתם ועקץ את מפלגתו של ראש ממשלת המעבר המיועד יאיר לפיד

נמשך החיזור אחר גדי אייזנקוט; "לפיד, מפלגה של איש אחד"
גדי איזנקוט צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90

חברי המפלגות לא מחכים להתפזרות הכנסת בפועל בחקיקה וכבר מתחילים לחרוש את הארץ בניסיון לשכנע את הבוחרים לצאת ולהצביע להם אי שם בעוד כמאה ימים. אמש עשו זאת למשל גדעון סער, יו"ר 'תקווה חדשה' בחיפה וכן עמר בר לב ממפלגת 'העבודה'.

בר לב קרא במהלך כנס הפעילים לרמטכ"ל לשעבר רב אלוף גדי איזנקוט לחבור למפלגת 'העבודה' ולהשפיע מתוכה על עתיד המדינה. איזנקוט הינו הדמות הבכירה לפחות לעת עתה שמדובר כי תצטרף למערכת הפוליטית בבחירות הקרובות.

וכך אמר השר לביטחון פנים בר לב בכנס: "אני אתמודד לרשימה, אני מאוד מקווה שיגיעו כוחות חדשים. אני אפילו ארשה לעצמי לקרוא מכאן לרמטכ"ל לשעבר גדי איזנקוט להצטרף להתמודדות לרשימה של מפלגת העבודה".

השר גם מנה את שבחיו של האיש אולי בניסיון לקרוץ לו: "איזנקוט היה רמטכ"ל מצוין, ומה שמאפיין אותו זה מבט אסטרטגי לטווח ארוך. זה התחיל מקביעת אסטרטגיה לצה"ל, אמר, ולכן, אדם כמו גדי, שאין לי ספק שמסתכל רחוק ולטווח רחוק - שיגיע למפלגת העבודה. מפלגה שיש זכות קיום עצמאית ברעיון המשותף לכל אחד מחברי הכנסת, ואין לי ספק שדרך זה הוא גם יתרום למפלגה, ויותר מזה, יתרום למדינת ישראל".

בינתיים דווח בימים האחרונים כי איזנקוט בסבירות גבוהה יבחר לחבור דווקא ל'יש עתיד' של יאיר לפיד, אבל השר הבכיר ממפלגת 'העבודה' מחדד את ההבדלים: "המפלגה של יאיר לפיד מכובדת, אבל היא בסופו של דבר מפלגה שבן אדם אחד קובע את רוב הדברים שם. אני חושב שמי שמחפש מפלגה מבחינת הרעיון של היפרדות מהפלסטינים בנושאים המדיניים, וגם בנושאים החברתיים - ומחפש מפלגה שהיכולת שלו להשפיע עליה היא מאוד מאוד גדולה - אין כמו מפלגת העבודה", קבע השר עומר בר לב.

גדי אייזנקוט יאיר לפיד עמר בר לב מפלגת העבודה בחירות לכנסת ה-25

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד