כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
"מה קורה זבל?"

רודי ג'וליאני הוכה בזמן מסע קמפיין למען בנו

ראש עיריית ניו יורק לשעבר, רודי ג'וליאני, הותקף על ידי עובד סופרמרקט בעת שערך כנס בחירות למען מועמדות בנו בניו יורק. החשוד בן 39 נעצר. "פתאום, אני מרגיש את זה, בום, על הגב שלי" אמר ג'וליאני. "אני לא יודע אם הם עזרו לי לא ליפול, אבל כמעט נפלתי"

רודי ג'וליאני הוכה בזמן מסע קמפיין למען בנו
רודי ג'וליאני ואנדרו בקמפיין בחירות צילום: קמפיין הבחירות

רודי ג'וליאני בן 78 מי שהיה ראש עיריית ניו יורק, ואחד מעורכי הדין של נשיא ארה"ב לשעבר טראמפ, הגיע לסטטן איילנד בניו יורק שם סייע לבנו, אנדרו, שמתמודד כמועמד רפובליקני לתפקיד מושל ניו יורק.

ריטה רוגובה-ג'ונסון, עדת ראייה, סיפרה ל'ניו יורק פוסט' כי היא עמדה "כתף אל כתף" עם ג'וליאני כשעובד היכה לו על הגב ואמר, "היי, מה קורה זבל?" לדברי רוגובה-ג'ונסון, העובד נעצר על ידי רשויות החוק. על פי הדיווח החשוד הוא בן 39 מסטטן איילנד שיואשם בתקיפה מדרגה שנייה. "פתאום, אני מרגיש את זה, בום, על הגב שלי" אמר ג'וליאני. "אני לא יודע אם הם עזרו לי לא ליפול, אבל כמעט נפלתי".

אנדרו ג'וליאני בקמפיין בחירות

"אני מרגיש את הכאב האדיר הזה בגב שלי, ואני חושב לעצמי מה, אפילו לא ידעתי מה זה", סיפר. "פתאום, אני שומע את הבחור הזה אומר, 'אתה חלאה', ואז הוא מתרחק כדי שאף אחד לא יוכל לתפוס אותו".

ג'וליאני הוסיף וסיפר על חילופי הדברים עם התוקף: "הוא אמר, 'אתה, אתה אחד מהאנשים שהולכים להרוג נשים. אתה הולך להרוג נשים", אמר ג'וליאני, וציטט את החשוד, שעומד כעת בפני כתב אישום בתקיפה. "ואז הוא התחיל לצעוק כל מיני דברים, קללות".

אנדרו ג'וליאני בקמפיין בחירות עם דונלד טראמפ

התקרית התרחשה יומיים לאחר שבית המשפט העליון של ארה"ב פסק בנושאים שונים, שהרגיזו אמריקאים רבים. "בית המשפט העליון קיבל החלטה", אמר ג'וליאני. "אתה לא מסתובב ותוקף אנשים בגלל זה".

בנו, המועמד למושל אנדרו ג'וליאני, כינה את אביו "קשוח כמו מסמרים". הוא אמר "הוא בסדר, אבל זה יום עצוב שבו לוחם הפשע הגדול ביותר של בניו יורק, 'ראש עיריית אמריקה', מותקף. אני מאשים את השמאל בעידוד האלימות. זה מטורף". הוא אמר שאביו במצב רוח טוב ואפילו צייץ כי "נתקלתי באדם היחיד שלא מצביע לאנדרו ג'וליאני". החשוד, דניאל גיל, בן 39 מסטטן איילנד, נעצר בחנות, והואשם בתקיפה.

רודי ג'וליאני בחירות בארה"ב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד