כ"ד אייר התשפ"ד
01.06.2024
המשטרה חוקרת

איומי מוות אנטישמיים רוססו על שלט קמפיין

כתובות נאצה אנטישמיות רוססו על שלט קמפיין עבור מועמד יהודי בלונג איילנד. למועמד היהודי ישנם מתנגדים ושונאים רבים, אם ייבחר, הוא יחזיר את ה"רפורמות" האחרונות במשפט הפלילי, ויקשה על שחרור בערבות של עבריינים, וייתן לשופטים את הסמכות לעצור חשודים המהווים סכנה ציבורית ברורה

איומי מוות אנטישמיים רוססו על שלט קמפיין
לי זלדין בכנס בחירות צילום: מתוך הקמפיין של זלדין

אלמונים השחיתו שלטי בחירות עם צלב קרס ואת המספר 187, חוק העונשין של קליפורניה לרצח, השלט היה ממוקם על מדשאה בהנטינגטון, בלונג איילנד ניו יורק, עיר הולדתו של הפוליטיקאי לי זלדין הרפובליקני, המוביל במרוץ לתפקיד המושל, המשטרה חוקרת.

השלט עם כתובות הנאצה

המועמד לי זלדין יתמודד בפריימריז מחר (שלישי) לתפקיד המועמד של המפלגה הרפובליקנית, והוא בעל הסיכויים הגבוהים לנצח את הבחירות לתפקיד מושל ניו יורק, הוא יחזיר את ה"רפורמות" האחרונות במשפט הפלילי, ויקשה על שחרור בערבות של עבריינים, וייתן לשופטים את הסמכות לעצור חשודים המהווים סכנה ציבורית ברורה. הוא ישלח עבריינים קטינים חמורים לבית המשפט הפלילי. הוא יפטר תובעים כמו אלווין בראג שמסרבים לאכוף את החוק, וישנה את חוקי השחרורים השערורייתיים לעבריינים.

לי זלדין הגיב על כתובות הנאצה: "בארה"ב, אנו קובעים את התוצאות שלנו בקלפי, ולסוג זה של שנאה אסור שיהיה באף בית בניו יורק או בארה"ב, אני אסיר תודה למשטרת מחוז סאפוק שפועלים לזהות את העבריינים, לא ניתן לוונדליזם הזה להרתיע אותנו ממשימת ההצלה שלנו להציל את המדינה שלנו"

אנטישמיות ארה''ב קמפיין בחירות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד