י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
הנחשים הוחרמו

נסגרה חוות נחשים שהחזיקה נחש שאין נגדו תרופה

יותר מ-110 נחשים נמצאו בחוות נחשים, לאחר שאישה שהחזיקה נחשים רבים הוכשה. הכשת הנחש הביאה לכך שמשטרת גרמניה הגיעה למקום. האישה שהורעלה נמצאת במצב יציב בבית החולים. בעלי החווה החזיקו נחשים בתנאים מסוכנים והביאו למותם של כמה נחשים

נסגרה חוות נחשים שהחזיקה נחש שאין נגדו תרופה
אחד הנחשים צילום: צילום מסך

משטרת גרמניה מסרה אמש (ראשון) כי גילתה יותר מ-110 נחשים, חלקם מסוכנים, בחווה במדינת סקסוניה התחתונה לאחר שאישה שהתגוררה שם פונתה לטיפול רפואי בגין נשיכה רעילה, האישה בת ה-35 נסעה לבית חולים בזלצגיטר, ליד האנובר, וסיפרה לרופאים שאחד הנחשים שלה נשך את אצבעה. לאחר שמצבה הידרדר היא הועברה לבית הספר לרפואה בהנובר. שם ניתנה לה תרופת נגד מהמכון הטרופי בהמבורג.

בהצהרה מסרה המשטרה כי מומחים קבעו כי אוסף הנחשים כלל זנים רעילים, שלא אוכסנו במקומות מתאימים. הזוחלים כולם הוחרמו. על פי הדיווח בתקשורת המקומית, מתנהלת חקירה לגבי האם האישה הורשתה להחזיק כל כך הרבה נחשים בכלל, מצד אחד בגלל תקנות ההגנה על בעלי חיים ומינים בסכנת הכחדה, אבל גם בגלל סכנה אפשרית לאנשים אחרים.

מחשש לנשיכה נוספת בזמן פינוי הנחשים, למקום הגיעו אנשי רפואה עם תרופות נגד הכשה כאמצעי זהירות, לפי דובר המשטרה. בין החיות היה נחש שאין לו תרופת נגד בשום מקום בעולם. לדברי מומחים בחוות הנחשים, היו ליקויים חמורים בהחזקת בעלי החיים. הארגזים היו מוערמים בגובה לא מתאים עם הגנה גרועה. גם חתולים היו בחדר. כמה נחשים שכבו מתים מתת תזונה וכמה היו במצב קשה מיובש.

הכשת נחש גרמניה משטרת גרמניה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד