י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
עיצוב חדש ושאפתני

מלון מעופף ש'אף פעם לא נוחת' יכול לארח 5,000 אורחים

מלון שירחף במטוס בשמיים עם בינה מלאכותית, יחזיק 20 מנועים המונעים על ידי היתוך גרעיני ולעולם לא יצטרך לנחות על כדור הארץ. על פי עיצוב חדש שאפתני שנחשף זה עתה. "כל הטכנולוגיה הזו ואתה עדיין רוצה טייסים? אני מאמין שזה יהיה אוטונומי לחלוטין"

מלון מעופף ש'אף פעם לא נוחת' יכול לארח 5,000 אורחים
הדמיית המטוס צילום: צילום מסך

מטוס בעל מראה ועיצוב שאפתניים בשם סקיי קרוז (Sky Cruise) עם ניווט בינה מלאכותית, שלא יצטרך לנחות הוצג לעולם, הוצג לעולם. מטוסי נוסעים קונבנציונליים יעבירו נוסעים ל-Sky Cruise וממנו ואפילו כל התיקונים הפועלים יתבצעו תוך כדי טיסה, כך מדווח ה"דיילי סטאר".

האשם אלחאילי, שיצר את הדגם המפורט להפליא של מטוס המפלצת, אומר כי השיוט בשמיים המונע על ידי גרעיני "יכול להיות העתיד של התחבורה". כשנשאל כמה אנשים יידרשו כדי להטיס את המטוס הענק, הוא אמר: "כל הטכנולוגיה הזו ואתה עדיין רוצה טייסים? אני מאמין שזה יהיה אוטונומי לחלוטין". אבל המטוס עדיין ידרוש הרבה אנשי צוות.

המטוס מבטיח מסעדות וקניון ענק בשמיים, כמו גם חדרי כושר, תיאטראות ואפילו בריכת שחייה. במטוס גם תהיה אפשרות לקיים אירועים כולל חתונה מושלמת. עם זאת, לא כולם מסכימים, כאשר חלק מהגולשים מתארים את המטוס כ"טיטאניק החדשה", ומציינים כי החלק החיצוני של המטוס יהיה רחוק מלהיות אווירודינמי, וכי אם מטוס המופעל על ידי כור גרעיני יתרסק, זה עלול להרוס עיר.

הדמיית המטוס

גולש אחד אמר: "רעיון נהדר לשים כור גרעיני במשהו שעלול לתפקד וליפול מהשמיים". בעוד מישהו אחר הגיב: "אני בטוח שאוכל להרשות לעצמי כרטיס לסיפון הנמוך ביותר ללא מרווח לרגליים וללא גישה לטרקלין".

עם עלויות הפיתוח האדירות הכרוכות בכך, חלקם חזו שטיול ב-Sky Cruise יעלה הון תועפות. גולש העל ידע פיננסי רחב אמר, "למרות שזה רעיון מעניין, והיזם מסוגל לבנות אותו עם הטכנולוגיה הנוכחית, הדבר הזה יהיה יקר במיוחד וללא ספק רק עשירים יוכלו להזמין את המלון הזה".

טכנולוגיית ההיתוך שתוכננה להניע את הסקיי קרוז, עדיין רחוקה, אבל גם אם מטוס כזה ייבנה יום אחד, יש כמה דברים שלעולם לא ישתנו. כפי שציין אחד הגולשים: "אני מתערב שעדיין אמצא את עצמי ליד ילדה צורחת ומעצבנת של נוסע אחר במשך כל הטיול".

מטוס גרעין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד