י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
"ישן שלוש שעות בלילה"

סמוטריץ': "נעשה הכול כדי לדחות את פיזור הכנסת"

בצלאל סמוטריץ', אמר היום בישיבת סיעת הציונות הדתית: "סיכמנו בישיבת ראשי מפלגות האופוזיציה שנעשה הכול כדי לדחות את פיזור הכנסת לשבוע הבא, ננקוט כל צעד פרלמנטרי שברשותנו"

סמוטריץ': "נעשה הכול כדי לדחות את פיזור הכנסת"
בצלאל סמוטריץ צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

יו"ר מפלגת הציונות הדתית ח"כ בצלאל סמוטריץ' הודיע היום (שני) בישיבת הסיעה השבועית: "סיכמנו בישיבת ראשי האופוזיציה לעשות הכול כדי לדחות את פיזור הכנסת לשבוע הבא ובימים האלה נהפוך כל אבן כדי למנוע את ההליכה המיותרת הזו לבחירות", הוסיף סמוטריץ'. "ננקוט כל צעד פרלמנטרי שברשותנו".

בפתח ישיבת הסיעה אמר סמוטריץ': "אני ישן שלוש שעות בלילה כדי לפצח את האתגר הזה ולהקים ממשלה רחבה, ציונית ולאומית עוד בכנסת הזו. אני אומר ללפיד ולניר אורבך תנו לתהליכים האלה להבשיל. זה אפשרי".

על גנץ, סער וליברמן שמחרימים את נתניהו, אמר סמוטריץ': "מי שלא יכול להתגבר על משקעים אישיים שילך, הוא לא ראוי להיות איש ציבור. יש רוב לימין בכנסת הזו, נהפוך כל אבן נגד הליכה לבחירות. אני רואה לזה סיכוי גדול, לא יודע להבטיח הבטחות".

סמוטריץ' הגיב לדברים של ליברמן בישיבת הסיעה, שאמר כי לא יישב עם הציונות הדתית: "הוא סוכן כאוס. איש מפיץ רעל. צריך להתעלם ממנו לחלוטין, הוא קוריוז מסוכן".

בצלאל סמוטריץ' מפלגת הציונות הדתית פיזור הכנסת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד