י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
המלחמה בעיצומה

אוקראינה: הרוגים ופצועים רבים מפגיעת טיל רוסי במרכז קניות

הרוגים ופצועים רבים בעקבות פגיעה של טיל רוסי במרכז קניות בעיר האוקראינית קרמנצ'וק. לפי הדיווחים, חלק מהפצועים במצב חלקם קשה. נשיא אוקראינה וולודימיר זלנקסי אמר כי למעלה מ-1,000 אזרחים היו בתוך המרכז בזמן פגיעת הטילים. "חסר תועלת לקוות לאנושיות מרוסיה"

אוקראינה: הרוגים ופצועים רבים מפגיעת טיל רוסי במרכז קניות
השריפה בקניון צילום: צילום מסך

מרכז קניות ענק בעיר קרמנצ'וק באוקראינה עלה היום (שני) בלהבות לאחר שנפגע מטיל רוסי. לפי הדיווחים במקום ישנם פצועים רבים. בתיעוד שפורסם נראית האש בוערת כשאנשים מתאספים בחוץ. נשיא אוקראינה וולודימיר זלנקסי אמר כי למעלה מ-1,000 אזרחים היו בתוך המרכז בזמן פגיעת הטילים. הנשיא כתב בטלגרם: "הקניון בוער, המצילים נלחמים בשריפה, אי אפשר לדמיין את מספר הקורבנות, אין סכנה לצבא הרוסי, אין ערך אסטרטגי. רק הניסיון של אנשים לחיות חיים נורמליים, שכל כך מכעיס את הכובשים".

הוא המשיך ואמר כי זה "חסר תועלת לקוות לאנושיות מרוסיה". דמיטרי לונין, מושל אזור פולטבה, לא מסר פרטים על התקיפה או הנפגעים אך אמר: "למרבה הצער, יש קורבנות. פרטים נוספים בהמשך". על פי דיווחים מקומיים, לפחות שני הרוגים, ו-20 פצועים מפגיעת טילים.

סגן ראש המשרד לנשיאות אוקראינה אמר כי לפחות שני בני אדם נהרגו ו-20 נפצעו בפגיעת הטילים בקניון. קירילו טימושנקו, סגן ראש לשכתו של הנשיא וולודימיר זלנסקי, אמר כי תשעה מהפצועים במצב קשה בעקבות פגיעת הטילים על העיר קרמנצ'וק.

מלחמת אוקראינה רוסיה טילים הרוגים ופצועים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד