י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
אסון כבד

צפו ברגע הפיצוץ: הרוגים ופצועים בדליפת חומר כימי

כלי תקשורת ירדניים מדווחים כי ישנם הרוגים ופצועים רבים, כתוצאה מדליפת חומרים רעילים מתוך מכלית בנמל עקבה שבדרום המדינה. עוד נמסר כי כוחות הביטחון בודדו את הזירה, וכי הושגה שליטה על דליפת החומרים הרעילים. בדיווחים נמסר כי בית החולים האזרחי בעקבה מקבל את הפצועים וכי האירוע התרחש הרחק משכונות המגורים

צפו ברגע הפיצוץ: הרוגים ופצועים בדליפת חומר כימי
רגע הפיצוץ בנמל צילום: רשתות חברתיות הירדן

כלי תקשורת ירדניים מדווחים כי ישנם הרוגים ופצועים רבים באירוע דליפת חומרים רעילים בנמל עקבה, בדיווחים שונים נטען כי ישנם מעל 250 פצועים שהובלו לבית החולים בעקבה. עוד דווח כי מדובר בגז כלור שדלף וכי ראש ממשלת ירדן, בישר אל-ח'סאוונה, הגיע לאירוע כדי לעקוב מקרוב אחר האסון.

מנהל משרד הבריאות בעקבה קורא לתושבים לסגור את פתחי הבתים ולהישאר בבתיהם. לדבריו, בתי החולים התמלאו בנפגעי חנק ונפתח בית חולים שדה. הוא אמר לערוץ אל-חדת' הסעודי כי ארבעה בתי חולים קיבלו את הפצועים. ערוץ אל-ממלכה הירדני מדווח על חסימת תעבורת כלי הרכב לעקבה בעקבות האסון בנמל.

עוד דיווח הערוץ כי צוותי הטיהור לחומרים מסוכנים פועלים בנמל בשעות אלו. ערוץ אל-חדת' הסעודי מדווח על שליחת תגבורות של צוותים רפואיים נוספים אל העיר עקבה.

התקשורת הירדנית מפרסמת תיעוד מפעולות החילוץ בנמל עקבה.

כלי תקשורת ירדניים מדווחים כי ראש ממשלת ירדן, בישר אל-ח'סאוונה, הגיע לעקבה יחד עם שרי הפנים והבריאות. עוד דווח כי הוא עוקב אחר המאמצים השונים להתמודדות עם השלכות האירוע בנמל עקבה.

ירדן חומר כימי הרוגים ופצועים גז כלור חומרים מסוכנים חומרים כימיים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד