י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
"הלב מתפוצץ"

אסון בחופשה: ישראלי נהרג בתאונה בחו"ל

ישראלי בן 51, נהרג בתאונת אופנוע במהלך חופשה משפחתית בתאילנד, יומיים לפני יום הולדתו ה-52. הותיר אחריו את רעייתו ושני ילדים יתומים | אמו: "קרה לנו אסון כבד. הלב מתפוצץ לא יכולה להאמין שגם לנו זה קרה"

אסון בחופשה: ישראלי נהרג בתאונה בחו"ל
גיורא בלטר ז"ל צילום: מתוך פייסבוק

אסון בתאילנד: גיורא בלטר, פסיכותרפיסט בן 51, תושב כפר סבא, נהרג הבוקר (שני) בתאונת אופנוע בתאילנד, במסגרת חופשה משפחתית. הוא הותיר אחריו את אשתו ושני יתומים.

בלטר נפצע בתאונה באורח אנוש ופונה לבית חולים מקומי, שם נאלצו לקבוע את מותו.

אמו מרים, בישרה לעוקביה בעמוד הפייסבוק שלה על האסון וכתבה הבוקר: "קרה לנו אסון כבד מאוד בני בכורי גיורא נהרג בתאונת אופנוע בתאילנד".

בפוסטים נוספים כתבה האם השכולה: "בני בכורי האהוב איננו תאונת אופנוע בתאילנד יומים לפני יום הולדת 52. הלב מתפוצץ לא יכולה להאמין שגם לנו זה קרה". 

חברת מועצת העיר נתניה, טלי מולנר, השתתפה בצער הוריו שמתגוררים בעירה וכתבה בדף הפייסבוק שלה: "מתעוררים לבוקר קשה עם ידיעה המרסקת
את הלב, גיורא, בנם של מרים בלטר ואברהם בלטר המקסימים מדורה נהרג בתאונת אופנוע בעת בילוי משפחתי בתיאלנד איזה עולם אכזר!!! דווקא גיורא ודווקא למשפחה המהממת שכל חייה תמיד עשו רק טוב לכולם".

היא הוסיפה וכתבה: "מרים ואברהם הורים גאים שתמיד סיפרו בגאווה על גיורא בלטר ז"ל, היו גאים בכל צעד שלו ,במשפחה שהקים בקריירה המוצלחת שלו והבוקר אנחנו שומעים כי גיורא נהרג לא נתפס!!! מרים ואברהם היקרים אין מילים שיוכלו לנחם על האבידה הגדולה כולנו אתכם והלוואי ותצליחו להיות מעט חזקים כולנו מחבקים ואוהבים ומשתתפים בצערכם. יהי זכרך ברוך".

אסון בחופשה תאונת אופנוע תאילנד גיורא בלטר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד