י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
"שפך סכומי עתק"

מה גרם לבנט לשנות את החלטתו לגבי עתידו הפוליטי

ראש הממשלה בנט היה על סף הודעה על פרישה מהחיים הפוליטיים אלא  שבימים האחרונים הוא שוקל לרוץ תחת המסר "לא לממשלת ימין על מלא" | בנט הוציא סכומי עתק על סקרי עומק בקרב תומכיו ועשוי להתמהמה עם ההחלטה על עתידו 

מה גרם לבנט לשנות את החלטתו לגבי עתידו הפוליטי
בנט ולפיד צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

מהרגע בו הודיע ראש הממשלה נפתלי בנט על פיזור הכנסת והליכה לבחירות הגיעו דיווחים רבים בקשר לעתידו הפוליטי, בתחילה נמסר מלשכתו כי הוא מתכוון לרוץ בימינה בבחירות אולם מקורביו סיפרו כבר באותו ערב כי הוא שוקל להודיע על פרישה מהחיים הפוליטיים ולהעביר את מושכות המפלגה למתן כהנא (מעל ראשה של איילת שקד). בהמשך בראיונות לערוצי התקשורת השמיע בנט בקולו את ההתלבטות לגבי עתידו כשאמר כי הוא שוקל לפרוש מהחיים הפוליטיים.

ביומיים האחרונים נראה שמשהו השתנה, כותב הפרשן הפוליטי של חדשות 12, עמית סגל. בניתוח ההתנהלות של היומיים האחרונים נראה כי בנט בוחן את ההתמודדות שלו – ברשימה שהמצע שלה יעסוק כנראה בפסילה של ממשלת ימין על מלא. במפגש שהתקיים היום (שני) עם פעילי ימינה בכנסת אמר בנט "הקו שצריך להיות - אחדות רחבה. כן, גם עם הקצוות, האחדות מוציאה את הטוב מהאדם".

סגל מוסיף עוד סימנים על פיהם ניתן להסיק שהצעד הבא של בנט הוא התמודדות גם בבחירות הקרובות: סכום גבוה של מאות אלפי שקלים שהוצא על פרסום ממומן ברשתות החברתיות וברחבי האינטרנט, הפגנת פעילים מאורגנת עם שלטים מודפסים של תומכי בנט, וסקר שמופץ לעשרות אלפי טלפונים ממאגר בוחרי ימינה. שעסקו בעתידו הפוליטי של בנט.

על פי דיווחים, במפלגה הפעילו לחצים על נפתלי בנט לא לנטוש את ימינה שתתרסק אם יעזוב. בינתיים בנט נשמע כמי שמתכוון להמשיך ולרוץ בבחירות הקרובות, "עכשיו זה זמן לאחדות, אמר היום בנט לפעילים. מה שצריך לעשות כרגע - לטפל במדינה, בכלכלה, בביטחון ולתת עוד הרבה שנים של שקט מול עזה. צריך להמשיך לטפל באיראן ולהחליש אותה, שלא תוכל לפגוע בנו דרך שלוחותיה".

נפתלי בנט מפלגת ימינה בחירות לכנסת ה-25

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד