י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
לרגל יום האב

משכורת לכל החיים: ההפתעה שהאב מקנדה לא ישכח לעולם

כיבוד אב: גבר המתגורר בקנדה קיבל את המתנה הגדולה מכולם ליום האב כאשר זכה בסכום של 515,382 דולר בלוטו לאחר שבתו קנתה לו את הכרטיס. המשפחה אמרה שהם לעולם לא ישכחו את יום האב של השנה הודות לרווח העצום שלהם

משכורת לכל החיים: ההפתעה שהאב מקנדה לא ישכח לעולם
זכיה בלוטו: אילוסטרציה צילום: Pixabay

ג'ון ברטלט מקנדה גרף סכום ששינה את חייו לאחר שזכה בלוטו בגלל כרטיס שקנתה לו בתו לרגל יום האב הבינלאומי. הוא מסר את הכרטיס לאשתו אן כדי לגרד, ומיד הבין שהם זכו במעל חצי מיליון דולר. המשפחה, מניופאונדלנד - פרובינציה בקנדה, אמרה שהם לעולם לא ישכחו את יום האב של השנה הודות לרווח העצום שלהם.

ג'ון סיפר: "באתי לבקר בבית שבו הבת שלי מתגוררת, והיא השאירה לי כרטיס ליום האב, כשפתחתי אותו, ראיתי שיש בו שני כרטיסים למשכורת לכל חיים. אחרי שמסרתי אותם לאן אשתי כדי לגרד, היא לא האמינה למה שהיא ראתה". בכרטיס של אן היו שלושה סמלים תואמים מלווים במילים שכל שחקן לוטו חולם לראות, "זכיה לחיים".

לבני הזוג לקח זמן לעכל שהם גרפו את הפרס הכספי, וגם בתם התקשתה להאמין להם, הסכום הגדול יחולק למשכורת חודשית לכל החיים. זוכי סט לכל החיים יכולים לבחור לקבל כ-1000 דולר בכל שבוע למשך 25 שנים או לקבל סכום חד פעמי של 515,382 דולר.

המשפחה החליטה לקחת את כל הזכייה בבת אחת, ולאפשר להם לשלם את החובות כמו משכנתא ולקנות מכונית חדשה. ג'ון אמר שהוא מתכוון להצטרף לאשתו בפנסיה ורוצה לטייל באירלנד או סקוטלנד - או "אולי אפילו שניהם".

קנדה כרטיס לוטו זכיה בלוטו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד