כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
חשש מכאוס במוסקבה

סוכני הביון משערים: פוטין עלול לקבל פטיש בראש

ראש תחנת ה-CIA לשעבר במוסקבה, דניאל הופמן, טוען כי סרגיי שויגו, שר ההגנה הרוסי ובעל ברית קרוב לכאורה לפוטין, עלול להיות אדם מרכזי במרד נגד פוטין | המזימה הסודית להדיח את נשיא רוסיה ולדימיר פוטין כבר עשויה לצאת לדרך, כך על פי מקורב ל-CIA

סוכני הביון משערים: פוטין עלול לקבל פטיש בראש
נשיא רוסיה ולדימיר פוטין צילום: אתר הקרמלין

בעלי בריתו של נשיא רוסיה ולדימיר פוטין עלולים להסתער עליו בזמן שהם מחכים לראות אם הפלישה של רוסיה לאוקראינה תיכשל, הם עומדים הכן ומתכננים להדיחו. המזימה הסודית להדיח את נשיא רוסיה ולדימיר פוטין כבר עלולה לצאת לדרך, כך על פי מקורב ל-CIA.

ראש תחנת ה-CIA לשעבר במוסקבה, דניאל הופמן, טוען כי סרגיי שויגו, שר ההגנה הרוסי ובעל ברית קרוב לפוטין, עשוי להיות איש מרכזי במרד להפלת הנשיא בן ה-69. המזימה תהיה חשאית ביותר, כדי להסיר את האפשרות שפוטין יגלה את התכנון ויהרוג את הזוממים להדיחו. "אף אחד לא ישאל, 'היי ולדימיר, אתה רוצה לעזוב?' לא. הם יפגעו בו עם פטיש בראש" טען הופמן ל'דיילי ביסט'.

הופמן אמר שיש שלושה שחקנים מרכזיים שצריך לפקוח עליהם עין אם פוטין יוחלף, ניקולאי פטרושב, ראש מועצת הביטחון של פוטין, עשוי להיות בראש הרשימה. האחרים הם אלכסנדר בורטניקוב, מנהל סוכנות הביון החשאית של רוסיה FSB, וסרגיי שויגו, שר ההגנה שנחשב בעיני אחדים כמחליף הסביר ביותר.

עם זאת, אם פוטין יודח, רונלד מרקס, סוכן נוסף לשעבר של ה-CIA, חושש שיכול להיות מאבק כוחות ענק ברוסיה, עם כאוס שיתפתח במוסקבה. "זה לא ילך לגיהנום מיד. אנחנו לא מדברים על טנקים ברחוב מיד, אבל מה שאתה כנראה הולך לראות הוא בין החבר'ה סביבו, יהיה מאבק לקחת את התפקיד הזה", הוא אמר ל'דיילי ביסט'.

ולדימיר פוטין פטיש מלחמת אוקראינה רוסיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד