י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
הנגיד התעורר בבית החולים

ויהי לפלא: האדמו"ר הגיע לסופר הסת"ם בחלום

סיפור חובק עולם על טעות סופר בספר תורה בחצר חסידות לעלוב, הביאה לכך שהרבי זצ"ל הגיע לסופר בחלום ובזכות כך התעורר תורם ספר התורה שעבר דום לב. 'בחדרי חרדים' עם הסיפור שמסעיר את חסידות לעלוב מתחילת השבוע

ויהי לפלא: האדמו"ר הגיע לסופר הסת"ם בחלום
הרבי מלעלוב עם ספר תורה צילום: דוד כהן - פלאש 90

הסיפור הבא מסעיר את חסידות לעלוב מאז תחילת השבוע, בצהרי יום ראשון האחרון ירד האדמו"ר מלעלוב במפתיע לבית מדרשו בבית שמש, וביקש מאחד האברכים שיפתח את ארון הקודש ויוציא את ספר התורה שקוראים בו מידי שבת. 

מדובר בספר תורה שנכתב לעילוי נשמת אביו האדמו"ר רבי שמעון מלעלוב זצ"ל שנסתלק בחטף בליל יום כיפור תש"ע, ונתרם ע"י הרבני הנגיד י. ב. מטורונטו. 

לאחר שספר התורה הונח על בימת בית הכנסת, ביקש האדמו"ר שיגללו את הספר לפרשת במדבר שם אמור להיות כתוב המילה 'אהרן' מנוקד. ואכן גללו את הספר ומצאו שהמילה אהרן לא מנוקדת, האדמו"ר ביקש לגלול חזרה לפרשת חוקת, ולהחזיר את הספר לארון הקודש.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי לאחר כמה שעות בחצות הליל של יום ראשון, הופיע בבית המדרש סופר הסת"ם שכתב את ספר התורה, שסיפר לחסידים שהגיע לתקן את הספר ובפיו מעשה פלא. 

הסופר סיפר שבשבת בלילה הגיע אליו בחלום האדמו"ר רבי שמעון מלעלוב זצ"ל, ואמר לו: י. ב. שתרם את הספר לעילוי נשמתי יהיה בריא בעז"ה, והסימן הוא שבספר שנתרם על שמי המילה 'אהרן' לא מנוקדת. הסופר יצר קשר עם האדמו"ר, וסיפר לו את הסיפור, והאדמו"ר מלעלוב סיפר לסופר שביום חמישי בלילה האחרון, לקה הנדיב בדום לב, והוא מורדם ומונשם. 

לאחר השיחה עם הסופר ירד האדמו"ר היישר לבית מדרשו, ובדק את הספר, ואכן התברר שהמילה אהרן לא מנוקדת. ואכן כעבור כמה שעות הגיע הסופר ותיקן את הספר וסיפר לאברכים הנדהמים את החלק הראשון של הסיפור.

וכאן הסיפור מסתיים באורח פלא שאתמול ביום שני בבוקר אכן התעורר הנגיד שתרם את ספר התורה ומצבו משתפר בחסדי שמים.

חסידות לעלוב ספר תורה חלום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד