ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024

איך משלבים טונה בכל ארוחה

טונה סטארקיסט היא מוצר זמין וקל לשילוב והרכבה של ארוחה קיצית, מגוונת ומשביעה שתיתן זריקת כח ומרץ בימי הקיץ החמים

איך משלבים טונה בכל ארוחה
סטארקיסט רעיונות עם טונה צילום: יח"צ

עונת הקיץ, על השמש הישראלית המלווה אותנו ברוב שעות הערות, מגבירה את רמת הסרוטונין, מה שמעלה את תחושת המלאות ומגביר בנו את החשק והחיפוש אחר ארוחות קלילות, בלתי מכבידות שיחד עם זאת, יספקו מענה תזונתי מושלם, משביע ומשופע בערכים תזונתיים.

בקופסת טונה אחת מבית סטארקיסט אנו מוצאים את כל השפע הטוב שצריכה ארוחה להכיל. טונה משתלבת נהדר בכריך מושקע בתוספת ירקות לארוחת בוקר מזינה ומתדלקת, היא יכולה להשתלב גם בפשטידות, קציצות וחביתות, או להוות מילוי מפתיע לבורקס ביתי לארוחת צהרים משביעה או לשדרג סלט מושקע לארוחת ערב קלילה ומגוונת. טונה מתאימה במיוחד לשילוב עם פחמימות וירקות צבעוניים מכל הסוגים ומהווה מקור איכותי לחלבון מזין וטעים. בנוסף על היותה מתאימה להשתלבות בכל ארוחה, מתאימה הטונה את טעמיה להשתלבות בכל סגנון בישול ובמגוון טעמים - מלוחים וחריפים, מתוקים או אסייאתיים.

טונה סטארקיסט בשימורים אינה מכילה חומר משמר ולפיכך מהווה מנת דג מושלמת לארוחה. לטונה בשימורים אפקט מיוחד בהיותה ניתנת לחימום לאחר הוצאתה מהקופסא וכך יכולה להוות מנה חמה בארוחה קלילה ומשביעה.

טונה כוללת את כל היתרונות הגלומים בערכו התזונתי של הדג, מבלי החסרונות של 'הריח והטעם של הים' שמרתיעים רבים מאיתנו. נוסף על הערך החלבוני שלה, מהווה הטונה מטען אנרגטי של ויטמינים ומינרלים חשובים וחומצות שומן מסוג אומגה 3 שאחראיות במידה ניכרת לשיפור יכולות למידה בקרב ילדים ותורמים להתפתחותם התקינה. יתרון מיוחד בצריכת טונה סטארקיסט היא העובדה כי הדג המוגש באופן זה הוא דל שומן וישנם גם שימורי טונה דלים בנתרן!

טונה סטארקיסט היא מוצר זמין וקל לשילוב והרכבה של ארוחה קיצית, מגוונת ומשביעה שתיתן זריקת כח ומרץ בימי הקיץ החמים.

סטארקיסט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד