י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
מחר ומחרתיים

סוף טוב: שביתת המורים הסתיימה עד לסיום שנה"ל

הסתדרות המורים הודיעה כי בעקבות הודעתו של שר האוצר, אביגדור ליברמן, הם שבים לשולחן המו"מ והלימודים יתקיימו כרגיל מחר ומחרתיים עד לסיום שנת הלימודים

סוף טוב: שביתת המורים הסתיימה עד לסיום שנה"ל
כיתת לימוד צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

הסתדרות המורים הודיעה היום (שלישי) שהלימודים ביומיים האחרונים של השנה יתקיימו כרגיל. בהודעה נכתב כי "בעקבות הודעת שר האוצר, אביגדור ליברמן היום, שאין שום מגבלה משפטית על הסכם שכר לעובדי ההוראה - אין מניעה לשוב לשולחן המשא ומתן".

מזכ"לית הסתדרות המורים, יפה בן דויד אמרה אחרי הודעת שר האוצר: "שמחתי לשמוע היום את שר האוצר, אביגדור ליברמן, אומר ברדיו קבל עם ועדה, שהיועצת המשפטית לממשלה לא הציבה שום מגבלה למו"מ איתנו. מדובר בשינוי שמאפשר לנו לחזור לדיונים ולשבת יחד עם נציגי האוצר ונציגי משרד החינוך עד שנמצא פתרון".

הבהרתו של שר האוצר ליברמן מגיע לאחר שהיועצת המשפטית לממשלה הודיעה שניתן לקיים משא ומתן עם המורים בכפוף להגבלות שחלות על ממשלת מעבר, והודעת האוצר בתום פגישת המשא ומתן אתמול, לפיה הוא מחויב לרגישות להגבלות אלו, שמשמעותן יכולה להתפרש כהגבלה על סכומי תוספות השכר שיסוכמו או על משך ההסכם. השר ליברמן הבהיר הבוקר שלעמדת היועצת המשפטית לממשלה, אין הגבלות על ניהול המשא ומתן והגעה להסכם למרות תקופת הבחירות.

שביתה בבתי ספר הסתדרות המורים יפה בן דוד אביגדור ליברמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד