י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
פרשן פוליטי נולד

בכיר איראני: "המשטר הציוני לא מסוגל להגן על עצמו"

מפקד משמרות המהפכה אומר כי "המשטר הציוני אינו מסוגל להגן על עצמו והוא לחלוטין משטר ללא פוליטיקה". לדבריו, "השאלה החשובה היא כיצד חלק ממדינות האיסלאם מסתמכות עליו". הוא קבע כי "האמריקנים עמוד התווך של הציונים, ואויבי השלטון האסלאמי"

בכיר איראני: "המשטר הציוני לא מסוגל להגן על עצמו"
חוסיין סלאמי צילום: באדיבות המצלם

מפקד משמרות המהפכה האיראנית הגנרל חוסיין סלאמי, דיבר על הפוליטיקה הישראלית, והפך לפרשן. הוא תיאר את "המשטר הציוני הגוזל, כאויב העולם האסלאמי והאנושות". וקבע כי "האמריקנים הם עמוד התווך של הציונים" ו"הם בעצם אויבי השלטון האסלאמי", ותיאר את הנורמליזציה של מדינות המפרץ עם ישראל כאסון.

"השאלה החשובה היא איך המשטר הציוני, שאינו מסוגל להגן על עצמו והוא לגמרי משטר ללא פוליטיקה, איך חלק ממדינות האסלאם מסתמכות עליו שיהיה לו ביטחון או כלכלה?" תהה הגנרל שלא מצליח להגן על אנשיו שמחוסלים לאור יום.

הוא תיאר את הנוכחות האמריקנית בעולם האסלאמי כ"פילוגים גדולים, מלחמות אזרחים ארוכות, הרס בתים, עקירת אנשים, שלילת עושרן של אומות מוסלמיות, והבאת חוסר ביטחון, עוני ופיגור". הוא אמר כי "אנחנו רואים את ההתערבות הבלתי ניתנת לתיקון של האמריקאים. בדיוק כפי שאנו סובלים מההתערבויות האמריקאיות ההרסניות הללו באפגניסטן, כך גם האנשים, הממשלה ובעצם כולם סובלים בדרך אחרת".

איראן משמרות המהפכה ציונים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד