י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
"השבת לפני הכול"

חברת החשמל: "אם רבנים החליטו שלא נטפל בתקלה בשבת, נמתין למוצ"ש"

חברת החשמל קיימה מפגש עם כתבים ואנשי המדיה הדתית והחרדית בהשתתפות בכירי החברה בו הועלו שלל נושאים המעסיקים את המגזר החרדי | בין הנושאים הבוערים מדיניות החברה לתיקון תקלות ביום השבת, וחיבור של חשמל לבתי מגורים ללא טופס 4

חברת החשמל: "אם רבנים החליטו שלא נטפל בתקלה בשבת, נמתין למוצ"ש"
עובדי חברת החשמל בפעולה צילום: חברת חשמל

חברת החשמל ממשיכה בפעולות למוכנות לקיץ ובהידוק הקשר עם הציבור החרדי – אמש (שני) התקיים מפגש עם כתבים ואנשי המדיה הדתית והחרדית בהשתתפות בכירי החברה.

בין שלל הנושאים שהועלו במפגש, הועלתה אחת הסוגיות הבוערות במגזר החרדי - העיסוק של החברה בתקלות הגורמות להפסקת חשמל בעיצומו של יום השבת.

אורן הלמן, סמנכ"ל שירות שיווק ורגולציה ומשה כהן, מ"מ סמנכ"ל שירותי רשת ומנהל אגף רשת ירושלים והנגב הציגו למשתתפים את הפעילות הייחודית הקשורה למאפיינים הייחודיים של הציבור החרדי והשיבו לשאלות הכתבים במגוון הנושאים.

הלמן הציג בין היתר, את מדיניות החברה בתקלות בשבת. "השבת לפני הכול" אמר הלמן והוסיף כי "אם רבני העיר החליטו שלא ניכנס לטפל בשבת, נכבד ונמתין למוצ"ש. אם יש לרבנים ספק בדבר פיקוח נפש הם מאשרים ואנו נכנסים מיד.

הלמן הוסיף ואמר כי "אנחנו מבצעים תיאום ציפיות עם הציבור החרדי לפני שבתות שאנחנו יודעים שיהיה בהן מזג אוויר קיצוני - חם או קר - באמצעות פנייה להסטת ביקושים לצורך הכנסת השבת גם ליום חמישי וליום שישי משעות הבוקר.

אנחנו בקשר עם ראשי הרשויות השונים במטרה לאפשר כניסה של עובדים שלנו עם מנופים ובמות הרמה על מנת לתקן תקלות גם בשבת.

אבל אנחנו מכבדים את הרבנים וגם את השבת ולכן עושים הכול בתיאום. זה שאנחנו לא נכנסים לתקן זה לא בגלל שאנחנו לא רוצים או מתעצלים, זה בגלל שאנחנו מאוד מכבדים את הציבור החרדי ואת היחס שלו לשבת כיום קדוש מאוד".

הלמן אף התייחס לנושא נוסף שמעסיק רבים בציבור החרדי: הלמן הסביר כי חברת החשמל תשמח לחבר כל בית לחשמל ללא קשר לטופס 4 או היתר בניה, אלא שהחוק מונע מהחברה לעזות זאת.

 הלמן הציג גם את נושא הגיוון התעסוקתי, במסגרתו מתקיימת בחברה העסקה של עובדים עובדות מהציבור החרדי במגוון מקצועות.

 ליאור ברקוביץ', מנהל מרכז הביצוע של ירושלים הציג למשתתפים את "שרשרת החשמל" ואת פעילות החברה לפיתוח, אחזקה וטיפול באספקת החשמל במטה, בחדר הפיקוח על הקווים ובאתר עבודה בעיר.

דליה בודינגר, דוברת החברה הדגישה את החשיבות של הקשר עם הציבור החרדי באמצעות גופי התקשורת. "הזמינות של הדוברות היא לספק מידע ומענה לכל פניה בכל עת מתוך חשיבות שהחברה שמה לשיח עם הציבור".

בהמשך הציגו הלמן וכהן למשתתפים את הפעילות השוטפת שנועדה לאפשר את רציפות האספקה גם בתנאים של חום קיצוני, את הפעילות הייחודית הקשורה למאפיינים הייחודיים של הציבור החרדי. 

כלל המשתתפים נהנו מהסברים מפורטים, משיח פורה בשקיפות מלאה, וביקרו גם ב"לב הפועם" של אספקת החשמל - חדר הפיקוח על הקווים – ולאחר מכן המשיכו לסיור בשטח להתרשמות מקרוב אחר עבודות הפיתוח בבירה, בין היתר התרשמו כי החברה נערכת לגידול בצריכת החשמל, משדרגת רשתות, משפצת ומפנה מפגעי בטיחות, ומעמידה מגוון ערוצי קשר עם הלקוחות.

עוד השתתפו במפגש: מנהלת אגף התקשורת והדוברות ודוברת החברה, דליה בודינגר שבניהולה מתקיים הקשר בשוטף ובחירום עם המדיה החרדית, אורנה וגמן, דוברת באגף ואחראית על המדיה החרדית, עינב חשאי, מנהל הרגולציה בחברה, אילן ארנון מנהל ביחידה ויוסי אילוז, מנהל מחלקת שירותי מתקנים באגף רשת ירושלים והנגב.

 

חרדים חברת חשמל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד