ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
אזרחות למופת

המאבטח מצא שעון יוקרתי, דיווח והחזיר לבעליו

מאבטח בסופרמרקט של חברת 'אסדה' באנגליה הבחין בחפץ מבריק על הרצפה ליד הקופות, שהתברר כשעון רולקס. הלקוח נשם לרווחה לאחר שהמאבטח פיט מהסניף בטלפורד, מצא את הרולקס לאחר שהלקוח איבד את השעון בקופות

המאבטח מצא שעון יוקרתי, דיווח והחזיר לבעליו
שעון רולקס: אילוסטרציה צילום: Pixabay

מאבטח בסופרמרקט של חברת 'אסדה' הבריטית, מצא שעון רולקס בשווי 40,00 פאונד (180,000 שקל) של לקוח, המאבטח הודיע למנהלת שלו על כך. לקוח אסיר תודה נשם לרווחה לאחר שהמאבטח פיט, בן 60, מהסניף בטלפורד באנגליה, מצא את הרולקס לאחר שהלקוח איבד את השעון בקופות.

היילי, מנהלת הסניף אמרה לתקשורת המקומית: "פיט הסתכל על המסכים שלו וזיהה משהו מבריק על הרצפה ליד הקופות - והתברר שזה היה שעון רולקס, הג'נטלמן התקשר מאוחר יותר לחנות כדי לשאול אם מישהו מצא את זה, וכשפיט אמר לו שהוא מצא את זה האדון נעשה נרגש ולא האמין לזה". כך מדווח העיתון 'מנצ'סטר איבנינג ניוז'.

המאבטח פיט

המנהלת הוסיפה: "הוא היה מוטרד, כי השעון החזיק כל כך הרבה זיכרונות מיוחדים עבורו והוא קיבל אותו לפני יותר מ-60 שנה, הוא נכנס לחנות כדי לאסוף את זה והיה כל כך אסיר תודה לפיט שהוא חשב שזה אבד לנצח".

מאות קונים מיהרו לשבח את פיט, כפי שכתבה ג'ויס רוג'רס-קין בפייסבוק: "אלוקים יברך אותך על היותך אדם ישר ואכפתי כל כך, מקווה שיהיו לך חיים מאושרים ונפלאים, אנשים כמוך מעטים ורחוקים, בימים אלה הפכת את הג'נטלמן לאדם מאושר מאוד. היה חשוב לו כל כך".

הגולשת הלן דולסון כתבה: "כל כך פנטסטי לשמוע סיפור כל כך נפלא, אני מקווה שהוא קיבל תגמול על טוב הלב שלו. כל הכבוד, זה גורם לך להאמין שיש כמה אנשים טובים".

אנגליה רולקס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד