ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
"אני מקבל את רצון השם"

הד"ר החרדי שפיתח קוקטיל לקורונה מאושפז במצב קשה

ד"ר זאב זלנקו, הרופא האמריקאי שזכה לתשומת לב ארצית כשפיתח קוקטייל תרופות לחולי קורונה, הוכנס ליחידה לטיפול נמרץ ונמצא במצב אנוש. "אם אצטרך לעזוב את העולם, אני מקבל את רצון השם"

הד"ר החרדי שפיתח קוקטיל לקורונה מאושפז במצב קשה
ד"ר ולדימיר זלנקו צילום: באדיבות המצלם

רופא חרדי מניו יורק, ד"ר זאב זלנקו נאבק כבר זמן מה עם מחלת הסרטן, בסרטון שפורסם לאחרונה הוא הודיע ​​כי נמצא גידול בחדר הימני העליון בלבו, כשמעל הגידול יושב קריש דם. אך בה בעת, ד"ר זלנקו אומר כי הוא נמצא ב"מצב נפשי טוב מאוד" למרות התוצאה העגומה. "הנחישות שלי לעזור לאנושות, לאנשים הפגיעים, התמימים וההגונים להתגבר על החושך והמגיפה הנוראה הזו שבאה עלינו מעולם לא הייתה חזקה יותר", אמר. "ואם אצטרך לעזוב את העולם, אני מקבל את רצון השם". כך פורסם באתר Yeshiva world news.

הרופא התפרסם בעבר לאחר שטען כי מצא תרופה לקורונה. לטענתו תרופה נגד מלריה יכולה להתאים גם לנגיף הקורונה. הרופא ולדימיר זלנקו, הנמנה על חסידות חב"ד, תועד בעבר בסרטון באנגלית, שבו הוא פונה לנשיא דונלד טראמפ ומציע לו טיפול אפשרי לקורונה.

בסרטון סיפר ד"ר זלנקו כי באמצעות השיטה שלו הוא טיפל במאות בני אדם שחלו בנגיף הקורונה בקריית יואל החסידית בניו יורק, וכי תוצאות הטיפול מוצלחות ביותר.

בסרטון טען ד"ר זלנקו כי הפתרון שלו מצוין נגד נגיף הקורונה, וכי כל מי שטופל על ידו לא אושפז בבית החולים. מצבו של הרופא מקרית יואל ניו יורק קריטי והציבור מתבקש להתפלל לרפואת וולוול וולף זאב בן לאה.

קורונה חולה סרטן ד"ר ולדימיר זלנקו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד