י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
ראיון סוער

העיתונאי והשר לשעבר התעמתו: "קוף" ו"טיפש"

כתב 'הארץ' חיים לוינסון כינה את השר לשעבר מהליכוד איוב קרא "טיפש", השווה אותו "לקוף" וגם טען שהוא מונה לשר התקשורת בגלל חנופה לבני הזוג נתניהו. השר לשעבר שיתמודד בפריימריז וינסה לשפר את מיקומו תקף בחזרה: "מה שנובע מהביקורת שלך זו פשוט גזענות, אתה גזען כלפי ישראל השנייה"

העיתונאי והשר לשעבר התעמתו: "קוף" ו"טיפש"
חיים לוינסון/איוב קרא צילום: משה שי/אבשלום ששוני, פלאש 90

במהלך תוכניתם המשותפת של אראל סג"ל והמגיש האורח חיים לוינסון 'הארץ' ברדיו 103FM, תקף לוינסון את התנהלותו של שר התקשורת לשעבר איוב קרא מ'הליכוד', ואף אמר באופן שנוי במחלוקת: "מה הבעיה להגיד שאיוב קרא טיפש? הוא אדם שכישוריו האינטלקטואליים לא פותחו, זה לא רק הקוף, הוא יותר קרוב לחד תאי". היום (שלישי) הבהיר לוינסון כי הוא חוזר בו מההשוואה לקופים, אך ביקש להבהיר את דעתו. ח"כ קרא הגיב גם הוא לאמירותיו.

לוינסון פתח: "אני חוזר בי מההשוואה לקופים, זה סתם היה מיותר, אני לחלוטין מסכים, אבל אני לא חוזר בי מהנקודה. איוב קרא מונה להיות שר התקשורת לא בגלל כישוריו, ולא בגלל ניסיונו או רוחב השכלתו ולא בגלל שום דבר, אלא רק בגלל דבר אחד - יכולת החנופה המרהיבה שלו לבנימין ושרה נתניהו". 

"מתבייש שכך אתם מתייחסים אליי" 

"צר לי שזה הכיוון שלכם. למה הביקורת עליי?", שאל בכעס, "כי אני לא צריך להיות איינשטיין, אלא עם זעתר ולאבנה, וכנראה שזה מה שאתם חושבים עלינו, נגמרו ימי הפנקס האדום, שאנחנו צריכים להתחנף לאשכנזיות שלך. אנו שווים מול שווים פה, ואם יש לך עוד בחור עם הכישורים שלי בשמאל או בימין, בואו נשמע אותך אומר את זה. אמשיך להיות מה שאני, עוד אין אחד עם הכישורים שלי. אני מתבייש שכך אתם מתייחסים אליי". 

"היה במונולוג הזה הרבה דמגוגיה, אבל הציבור ישפוט, יש בחירות", הבהיר לוינסון לאחר דבריו של קרא. "הציבור בליכוד שפט אותו החוצה. נקודתי הייתה שאני לא מסכים עם מה שגדי סוקניק אמר אבל שיש אנשים בליכוד שלא מקדמים אותם כי הם מוכשרים בתועלת לציבור אלא כי הם מלקקים לבני הזוג נתניהו". 

"איפה שנוח לכם, אתם נגד הפוליטיקלי קורקט"

לאחר השיחה המתוחה, דנו סג"ל והמגיש האורח דוד ורטהיים בשיח הבעייתי שמתנהל בישראל. ורטהיים אמר: "איפה שנוח לכם, אתם נגד הפוליטיקלי קורקט, ויש דברים שאסור להגיד פה היום, ואנשים יודעים שאסור להגיד - ועל כל אמירה של איזה מבקר קולנוע מזדקן, באיזו תחנה שאף אחד לא שומע, וזורק איזו הערה בפייסבוק 'מנשקי מזוזות או כאלה' - מריצים פה קמפיינים שלמים, בעוד שברשתות אומרים על שמאלנים, נשים וערבים דברים שאני בכלל לא רוצה להתקרב אליהם".

סג"ל טען מנגד, "אתה יודע מה עשו לי ולינון? אתה רוצה שאקרא לך טוקבקים ב'הארץ'? אתה לא נורמלי".

חיים לוינסון איוב קרא רדיו 103 FM אראל סגל מפלגת הליכוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד