י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
"נתניהו לא צריך להיות ראש ממשלה"

השרה שקד: ח"כ חרדי אמר לי, צריך להוריד את הכובע בפני בנט

ראש הממשלה היוצא בנט כינס ישיבת תומכים ופעילי שטח של מפלגתו. בהקלטה מהמפגש מספרת שקד לבנט ולפעילים כי ח"כ חרדי אמר לה שצריך להוריד את הכובע בפני בנט על איך שניהל את הקורונה. חלק מהפעילים דורשים שבנט ושקד יבהירו שלא ישבו עם נתניהו • כל הפרטים

השרה שקד: ח"כ חרדי אמר לי, צריך להוריד את הכובע בפני בנט
נפתלי בנט צילום: Yoav Dudkevitch/POOL

בצל ההתלבטות של נפתלי בנט לגבי עתידו הפוליטי, התכנסו אמש (שני) חברי 'ימינה' עם פעילי המפלגה ובהקלטות מתוך הישיבה נשמעים הפעילים דורשים שהמפלגה תפסול באופן רשמי את בנימין נתניהו. השרה שקד סיפרה כי ח"כ חרדי שיבח באוזניה את הניהול של בנט "צריך להוריד את הכובע".

בהקלטות שפרסמה ליאור קינן ב'חדשות 13', בנט נשמע עוקץ את סילמן: "מדברים על מי שעזבה אותנו, ההבדל בין מי יושב פה, זה שלנו יש עמוד שדרה".

אחת הפעילות נשמעת דורשת פסילה של נתניהו: "אני חושבת שמה שאתה חושב על נתניהו, אם אני הבנתי נכון, בעינייך - הוא לא צריך להיות ראש ממשלה", היא אמרה לבנט, "אז אני חושבת שכל המדינה צריכה לדעת את זה ויהיו לנו הרבה יותר מצביעים".

איילת שקד שנכחה בפגישה, אמרה: "אני חושבת שמה שעשינו בשנה האחרונה יוצא דופן. ראש הממשלה עשה עבודה כמעט בכל תחום. אחד הח"כים החרדים אמר לי: 'אם היינו עם נתניהו היום היינו בסגר'. ח"כ חרדי, כן? אמר צריך להוריד את הכובע בפני בנט על איך שניהל את הקורונה".

שקד טענה כי "יש לנו בעיה, יש לנו בעיה שאנחנו לא מצליחים - בשנה האחרונה לא הצלחנו לשקף את זה לציבור. בעצם האופוזיציה עבדה בצורה מאוד מאוד אכזרית קשה ואגרסיבית, ואנחנו... הם רוב הזמן שיחקו מול שער ריק".

הפעילה השיבה לה: "איילת אני יכולה להגיד משהו? אנחנו נראים אשכנזים מתנשאים. אנחנו לא מתחננים ודורשים תנו לנו את הקול. אנחנו צריכים לצאת ולבקש את התמיכה של הציבור. אנחנו לא מדייקים בכל היבט שאפשר. אנחנו קוראים לעצמנו ימינה - ורוצים את אחדות העם".

איילת שקד נפתלי בנט מפלגת ימינה בנימין נתניהו בחירות לכנסת ה-25

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 36 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד