י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
עובר אורח שמע רעשים

לאחר 8 ימים: ילד נעדר נמצא בחיים בביוב

ילד בן 8 נעדר, נמצא בחיים לאחר ששרד יותר משבוע בבור ביוב בגרמניה. הילד נעלם מגינת משפחתו באולדנבורג והביא לחיפושים נרחבים אחריו. לאחר שנמצא הוא פונה לבית החולים כשהוא סובל מהיפותרמיה, אך לא סבל מפגיעות חמורות

לאחר 8 ימים: ילד נעדר נמצא בחיים בביוב
שוטרים באולדנבורג: אילוסטרציה צילום: משטרת אולדנבורג

ילד בן 8 שסובל מבעיות בריאותיות שונות נעדר במשך שמונה ימים ונמצא בחיים בבור ביוב. הוא התגלה בשבת האחרונה, כאשר עובר אורח שמע רעש מגיע ממכסה ביוב. המשטרה שוללת כעת כל חשד לפשע וטענה שהילד זחל לביוב ביום שבו נעלם. לאחר שהכבאים משו את הילד שהיה כמה מאות מטרים מביתו - הוא פונה לבית החולים כשהוא סובל מהיפותרמיה, אך לא סבל מפגיעות חמורות.

הילד בן השמונה נעלם מגינת משפחתו בעיר אולדנבורג שבגרמניה ב-17 ביוני, והביא לחיפושים נרחבים אחריו. לאחר שנמצא הוא פונה לבית החולים, משטרת אולדנבורג פרסמה את החדשות המשמחות בציוץ: "ג'ו בן השמונה חי, בזכות מידע מהציבור הצלחנו למצוא את ג'ו במערכת ביוב", אמר מפקד המשטרה יוהאן קוהמה. "הכי חשוב שהוא חי ומיד נלקח לבית חולים שם הוא בידיים טובות. כולנו יכולים לנשום לרווחה".

היו ספקולציות כיצד הילד הגיע לביוב, אך המשטרה העריכה אתמול (שלישי) שהוא זחל פנימה ואז "איבד את הכיוון". המשטרה נעזרה ברובוטים שחיפשו את הילד באזור ובתוך צינורות הביוב. הוריו של ג'ו ביקרו אותו בבית החולים בשבת. דוברת מרפאת אולדנבורג ציטטה את אביו של ג'ו שאמר שהילד במצב טוב בהתחשב בנסיבות. האב ביקש להודות לכל מי שחיפש את הילד על העזרה הרבה.

לא ברור כיצד ומתי יכול היה הילד להיכנס למערכת הביוב, וגם כמה זמן ג'ו שהה שם. עדיין לא ברור מדוע כלבים לא מצאו אותו כשחיפשו את הילד. גם לא ברור איך ג'ו השיג מספיק מים לשתות במשך ימי היעדרו. מכיוון שהוא נמצא בניקוז מי גשמים, "ייתכן שהוא לפחות שתה משהו", אמר דובר המשטרה.

משטרת גרמניה גרמניה ביוב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד