ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
אב ל-9 וסב ל-90 נכדים ונינים

כאן בישראל: קוצב לב הושתל במטופל בן 107

קייסי מוחמד בן ה-107 הגיע לחדר מיון של המרכז הרפואי הלל יפה בעקבות עייפות קיצונית ודופק לב איטי. לאחר סדרת בדיקות מקיפה, אבחנו הרופאים כי הוא סובל מהפרעה בהעברת חשמל תוך לבבית. הוא עבר בהצלחה השתלת קוצב לב, וכעת מרגיש טוב. הוא מאושפז להשגחה ומעקב וצפוי להשתחרר בימים הקרובים לביתו

כאן בישראל: קוצב לב הושתל במטופל בן 107
קייסי מוחמד עם ד"ר מרק קזצקר צילום: דוברות הלל יפה

המשפט המוכר והידוע "הגיל הוא רק מספר" מקבל משנה תוקף במקרה של קייסי מוחמד, בן ה-107, אב ל-9 ילדים וסב ל-90 נכדים ונינים, תושב באקה אל גארביה, הוא אדם עצמאי ובריא בדרך כלל.

לאחרונה החל קייסי להרגיש עייפות קיצונית שלוותה בדופק לב איטי. הוא הובהל על ידי ניידת טיפול נמרץ לחדר המיון של המרכז הרפואי הלל יפה, כשהוא סובל מדופק נמוך מאוד. לאחר סדרת בדיקות מקיפה נמצא כי סובל מהפרעת קצב לבבית. בחדר הצנתורים של "הלל יפה" עבר בהצלחה השתלת קוצב לב, לאחריה אושפז להמשך השגחה ומעקב.

קייסי מוחמד עם ד"ר מרק קזצקר | צילום: דוברות בית החולים.

ד"ר מרק קזצקר, מנהל שירות קוצבי לב במרכז הרפואי הלל יפה, שביצע את הפעולה, ציין כי "המטופל אובחן עם הפרעה בהולכת חשמל לבבית שהטיפול במקרה זה הינו על ידי השתלת קוצב לב על מנת להסדיר את ההפרעה החשמלית. על אף גילו המופלג, החלטנו לבצע את הפעולה והקוצב הושתל בהצלחה. קייסי מאושפז להשגחה ומעקב וצפוי להשתחרר בימים הקרובים לביתו".

קוצב לב הלל יפה קשיש מוחמד בן 107

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד