י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
לא ענה לטלפונים

עובד קיבל בטעות פי 330 מהשכר שלו, התפטר ונעלם

עובד בצ'ילה קיבל בונוס עצום מעבודתו, אם כי בטעות, האיש לא חשב פעמיים, לקח את הכסף, התפטר מעבודתו, ונעלם יחד עם המזומנים. החברה אמרה לו לגשת לבנק שלו ולהורות להם להחזיר את הכסף. הוא הבטיח ללכת לבנק למחרת, הלך ולא חזר

אילוסטרציה
אילוסטרציה צילום: Yossi Zamir/Flash90

תמיד נחמד לראות תוספת קטנה בתלוש המשכורת שלך, אבל עובד אחד בחברה צ'יליאנית בעיר סנטיאגו, קיבל את השכר של חייו בחודש שעבר. עובד בחברה בצ'ילה בחברת נקניקיות קיבל בדרך כלל משכורת חודשית של כ-500,000 פזו (בסביבות 555 דולר) שהופקדו בחשבונו.

ב-30 במאי, מישהו ממחלקת השכר פישל ושלח לו הפקדה של כ-165 מיליון דולר פסו (כ-183,593 דולר). העובד דיווח לבוס שלו על תשלום היתר, והחברה אמרה לו לגשת לבנק שלו ולהורות להם להחזיר את הכסף. הוא הבטיח ללכת לבנק למחרת, והוא עשה בדיוק את זה, כך דווחה התקשורת הצ'יליאנית.

הנהלת החברה בדקה את רישומיה ואישרה כי לעובד שולם בטעות כ-286 פעמים משכורתו החודשית. העובד התבקש להחזיר את הכסף ששולם הוא מעולם לא החזיר את הכסף, וגם לא חזר לעבודה. לחברה נמסר באמצעות בא כוחו של האיש כי החליט להתפטר, וזאת לאחר ששלושה ימים הוא לא ענה לטלפונים, ולא הגיב בהודעות SMS. כעת החברה עירבה את הרשויות, אולם איש לא שמע מהעובד מאז שנעלם.

לא ברור אם האחראי לטעות ננזף או פוטר. השכר הממוצע בצ'ילה הוא כ-1,000 דולר לחודש. החברה נקטה בצעדים משפטיים נגד האיש כדי להחזיר את הכסף שהעבירו בטעות לאיש, אך עד כה ללא הצלחה

בנק צ'ילה כסף

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד