י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
יוניליוור העולמית נכנעה

ניצחון לבן אנד ג'ריס בישראל: החברה תמשיך למכור גלידה ביו"ש

חברת יוניליוור העולמית הודיעה כי חברת בן אנד ג'ריז בישראל תמשיך למכור גלידה ללא אפליה גם ביו"ש. "ישראל מברכת את אבי זינגר, הבעלים של בן אנד ג'ריז בישראל על ההסכם שהושג"

ניצחון לבן אנד ג'ריס בישראל: החברה תמשיך למכור גלידה ביו"ש
מפעל בן & ג'ריס בקרית מלאכי צילום: פלאש 90

ניצחון לחברת בן אנד ג'ריס: חברת יוניליוור הודיעה כי חברת בן אנד ג'ריז בישראל תמשיך למכור גלידה, ללא אפליה, כולל באזור יהודה ושומרון.

מטעם משרד החוץ נמסר: "ישראל מברכת את אבי זינגר, הבעלים של בן אנד ג'ריז בישראל על ההסכם שהושג. ההחלטה שהתקבלה, לא רק מבטיחה שהמפעל של בן אנד ג'ריז בישראל וצוות העובדים המגוון שלו יהיו מוגנים, אלא גם שהלקוחות של החברה, יהודים ומוסלמים, ישראלים ופלסטינים, לא יהיו מטרה להתקפות קמפיין הדה לגיטימציה נגד ישראל".

כזכור חברת בן אנד ג'ריס ישראל ניהלה קמפיין ארוך נגד החלטת חברת יוניליוור העולמית שקבעה כי הגלידה לא תימכר ביו"ש, ישראל יחד עם ארגונים נוספים נאבקה בכל האמצעים האפשריים נגד ההחלטה, מדינות רבות בארה"ב החרימו בתגובה את יוניליוור שהתקפלה וביטלה את החרם.

מטעם משרד החוץ נמסר: "ישראל מעריכה את ההתנהלות הקונסטרוקטיבית והמכבדת שבה פעלה חברת יוניליוור לפתרון הסוגייה ואת עמדתה החד משמעית נגד אנטישמיות ונגד סדר היום של ארגוני ה-BDS. מדובר בניצחון ערכי חשוב נגד האפליה והאנטישמיות העומדות בליבו של קמפיין החרם על ישראל. אנחנו רוצים להודות מקרב לב לאנשים הרבים שהתייצבו נגד הניסיון הבלתי לגיטימי להחרים את ישראל, בהם מושלים ונבחרי ציבור ברמה הפדראלית והמדינתית בארצות הברית ובמקומות נוספים, ארגוני חברה אזרחית ואזרחים מן השורה, מכל גווני הקשת הפוליטית. אנחנו גם מבקשים להודות לצוות שהוביל משרד החוץ שאיתו התייעצו חברת יוניליוור ואבי זינגר לאורך התהליך".

שר החוץ: "האנטישמים לא ינצחו אותנו. גם לא בגלידה. נלחם בדה לגיטימציה ובתנועת החרם בכל זירה, תודעתית, כלכלית וערכית. המפעל של בן אנד ג'ריז בישראל הוא מיקרוקוסמוס של כל גווני החברה הישראלית. הניצחון היום הוא עבור כל אלו שיודעים שהמאבק ב-BDS הוא קודם כל למען קידום שותפות ושיח ומאבק מתמשך נגד אפליה ושנאה. אני מודה לחברת יוניליוור על פעילותם לפתרון הסוגייה".

יוניליוור בן & ג'ריס משרד החוץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד