י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
פגישת סיכום

רגע לפני שעוזב את תפקידו: הנשיא הרצוג נועד עם בנט

בפעם האחרונה כשהוא מכהן כרה"מ, נפגש נשיא המדינה עם נפתלי בנט בבית הנשיא בירושלים. השניים דנו בתמונת המצב הביטחונית, והרצוג הודה לבנט על שיתוף הפעולה ההדוק למען ביטחון ישראל

רגע לפני שעוזב את תפקידו: הנשיא הרצוג נועד עם בנט
רה"מ היוצא עם הנשיא יצחק הרצוג צילום: עמוס בן גרשום/ לע״מ

נשיא המדינה יצחק הרצוג נפגש היום (רביעי) עם ראש הממשלה נפתלי בנט בבית הנשיא בבירה ירושלים לקראת העברת החוק לפיזור הכנסת והעברת תפקיד רה"מ אל יאיר לפיד. השניים גם דנו בתמונת המצב המדינית ביטחונית, בביקורו הצפוי של נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן וחידוש שיחות הגרעין.

מלשכת נשיא המדינה נמסר כי "השניים דנו על שלל נושאים, כולל ביטחוניים, ולטענת לשכת הרצוג מדובר היה ב"פגישה באווירה טובה". כל אחד מצידו בירך את השני, וטען שעשה את תפקידו עד כה בצורה הטובה ביותר.

"הנשיא הודה לראש הממשלה על שיתוף הפעולה ההדוק למען ביטחון מדינת ישראל, והוסיף כי עבודתם המשותפת הייתה תמיד באווירה טובה, חברות והערכה הדדית", הוסיפו בלשכת הנשיא. בהמשך הגיעו לשלב הברכות. "נשיא המדינה הודה לראש הממשלה וציין כי פעל תמיד כשטובת הציבור ומדינת ישראל לנגד עיניו". לסיום נמסר משלכת הנשיא, כי "ראש הממשלה הודה לנשיא על החברות, העצה הטובה ועל האהבה למדינת ישראל. כמו כן, הודה רה״מ על פעילותו העקבית של הנשיא לחיבור בין כל חלקי העם". 

נפתלי בנט יצחק הרצוג נשיא המדינה בחירות לכנסת ה-25

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד