י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
ס"ת נדיר במיוחד

בעוד שעות ספורות: 'הגרלת הביניים' על פרסים יקרי ערך למצטרפים להגרלת יד לאחים על ס"ת ההיסטורית

ההגרלה הזו היא כאמור הגרלת ביניים למזדרזים להירשם להגרלת יד לאחים על ספר תורה מהודר ומפואר בין כלל השותפים למצוות פדיון שבויים

בעוד שעות ספורות: 'הגרלת הביניים' על פרסים יקרי ערך למצטרפים להגרלת יד לאחים על ס"ת ההיסטורית
אצולת אירופה צילום: יח"צ

כדי ליתן שכר למקדימים, וכדי להפחית את הלחץ של הימים האחרונים על מוקד הרישום, הוחלט ביד לאחים לערוך 'הגרלת ביניים' על פרסים יקרי ערך בין המקדימים להירשם להגרלה המיוחדת על ספר התורה.

הממהרים להירשם מעכשיו ועד השעה 22:00 הלילה יוכנסו מידית ובחינם להגרלת ביניים שתיערך עוד הלילה (רביעי, ר"ח תמוז) על פרסים שווים במיוחד: ש"ס שוטנשטיין גדול המלא בשווי 7,000 שקלים, תווי קניה ברשת איקאה בסך 6,000 שקלים או חופשה זוגית ליומיים ברשת בתי הנופש היוקרתית 'אצולת אירופה'.

ההגרלה הזו היא כאמור הגרלת ביניים למזדרזים להירשם להגרלת יד לאחים על ספר תורה מהודר ומפואר בין כלל השותפים למצוות פדיון שבויים.

נוסף לעצם החשיבות והזכות בזכייה בספר התורה כלשעצמו, הרי שהספר שיוגרל השנה מיוחד ונדיר מאוד לאור העובדה שהאות הראשונה בו נכתבה ע"י מרן הגר"ח קנייבסקי זצ"ל, בשנה שלפני פטירתו... אותיות נוספות נכתבו על ידי מרנן ורבנן גדולי ישראל שליט"א מכלל העדות והחוגים.

ההגרלה על ספר התורה תיערך בעז"ה ביום חמישי ט"ו בתמוז, יום הילולת ה'אור החיים' הקדוש (14.7 למניינם) וכבשנים עברו במסגרת הזכייה הגדולה בספר תורה, יקבל הזוכה גם את מימון מודעות הרחוב המבשרות על הכנסת ספר התורה, את מימון תהלוכת הכנסת ספר התורה, את סעודת המצווה והשנה אף את רכישת בגדי השבת לכל המשפחה לרגל המעמד...

להשתתפות בהגרלה חייגו למוקד יד לאחים 9234* או כנסו ללינק המצורף.

ספר תורה יד לאחים הגר''ח קנייבסקי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד