י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
הסיפור המלא

בגלל מצב בריאותו: הרבי טס במטוס פרטי לשווייץ

טייס חרדי נבחר להטיס את הרבי מתולדות אברהם יצחק, שטס למנוחה בשווייץ לצורך מנוחה עקב מצבו הבריאותי. הבחירה בטייס מחשש שהרבי יחווה קשיי נשימה בטיסה רגילה. 'בחדרי חרדים' עם כל הפרטים

בגלל מצב בריאותו: הרבי טס במטוס פרטי לשווייץ
הרבי בחדרו במלון בדאבוס צילום: באדיבות המצלם

האדמו"ר מתולדות אברהם יצחק טס השבוע למנוחה בעיירה דאבוס בשווייץ עם טייס חרדי במטוס פרטי. ל'בחדרי חרדים' נודע כי בסביבתו של הרבי חששו שבטיסה רגילה הוא יחווה קשיים בנשימתו ובשל כך העדיפו להטיסו מישראל במטוס פרטי. הרבי צפוי לשהות במקום בשבועות הקרובים, עד לאחר ט' באב, זאת לאחר כמה שנים שלא שהה במקום.

על פי המידע שהגיע ל'בחדרי חרדים', הרבי, שעדיין סובל מחולשה בימים אלה, לאחר שאושפז פעמיים בחודשים האחרונים בבית החולים הדסה עין כרם בעקבות בעיות רפואיות, שוחרר בשבועות האחרונים, והוא עדיין מתאושש ממצבו.

מקורביו החליטו לקחת את הרבי למנוחה בשוויץ כפי שנהגו עד שנת הקורונה, אך הרבי סירב לנסוע באומרו כי מצבו הבריאותי עלול לסכן אותו ולהביאו לקשיי נשימה, לאחר שהיה מחובר לחמצן במשך מספר שבועות.

לאחר שמקורביו ראו צורך לקיים את הנסיעה בשביל מנוחתו של הרבי, החליטו להפציר בו לטוס במטוס פרטי שימומן על ידי אחד הנגידים, ובאופן שיקל עליו את הנסיעה, שתינתן אפשרות לטפל באדמו"ר כראוי באם יצטרך ח"ו.

לאחר כמה ימים נאות האדמו"ר, ואכן ביום שני האחרון קיים את נסיעתו לשווייץ במטוס פרטי. עוד נודע ל'בחדרי חרדים' כי הטייס שהטיס את המטוס היה יהודי חרדי חסידי, שנמנה בין הטייסים החרדים היחידים בעולם.

האדמו"ר ישהה במלון כרסטה בדאבוס שבשווייץ עד לאחר ט' באב משם ימריא לארה"ב שם תתקיים שמחת החתונה לאחד מנכדיו.

הרבי מתולדות אברהם יצחק דאבוס מטוס פרטי שווייץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד