ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
"לא מתכוונים לשתוק"

לקראת הבחירות: גוברת המתיחות בין בן גביר לש"ס

יועצו של אריה דרעי הפיץ את ההבהרה של הרב מאזוז כי הוא אוסר על עלייה להר הבית, לאחר שהרב הביע תמיכה בח"כ מסיעת 'הציונות הדתית'. בעקבות כך נשלחו לפעילי ש"ס אסמסים נגד היועץ: "הוא יגרור למלחמות פנימיות" | גורם ב'עוצמה יהודית': "לא מתכוונים לשתוק אם בש"ס יתקפו"

לקראת הבחירות: גוברת המתיחות בין בן גביר לש"ס
בן גביר ודרעי צילום: פלאש 90

המתיחות בין מפלגת ש"ס לחבר הכנסת איתמר בן גביר נמשכת גם היום (רביעי) כשבמפלגתו של הח"כ מעבירים את המסר כי אם המתקפות כלפיו ימשכו, הוא יגיב - והעימות ימשך לקראת מערכת הבחירות.

לאחר שהרב מאיר מאזוז הביע תמיכה בשיעורו השבוע ביו"ר 'עוצמה יהודית', שבוע בדיוק לאחר המתקפה של הרב יצחק יוסף, מסר הופץ מפי הרב מאזוז אתמול בו הוא מבהיר כי אסור לעלות להר הבית. מסר הועבר על ידי יענקי ביכלר, מי שמשמש בין היתר גם כיועצו של יו"ר ש"ס אריה דרעי.

בעקבות כך, בשעות האחרונות הופצו אסמסים לפעילים במפלגת ש"ס בהם ביכלר הותקף באופן אישי תוך שהוא מכונה "היועץ האשכנזי של דרעי", ומואשם בכך שהוא "מסכסך בין רבנים ועסוק בהפרד ומשול, הוא יגרור את ש"ס והימין למלחמות פנימיות", כך לשון ההודעה - שנראית כפעולת "תג מחיר" מטעם מפלגתו של בן גביר.

גורם ב'עוצמה יהודית' מספר כי בכוונתם להשיב לכל מתקפה של מפלגתו של אריה דרעי: "לא מתכוונים לשתוק אם בש"ס יתקפו שוב ושוב", מה שעשוי להתפתח לעימות במערכת הבחירות.

העימות בין שני המפלגות עלה מדרגה לאחר שהרב יצחק יוסף תקף את בן גביר על עלייתו להר הבית, וכינה אותו "אהבל". כמה ימים לאחר מכן טען הח"כ כי מנע קמפיין שבו מאיימים על דרעי כשיזכירו במערכת הבחירות את תמיכתו בהסכמי אוסלו, אם יתעמת עם 'הציונות הדתית'. 

איתמר בן גביר ש"ס יענקי ביכלר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 22 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד