כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
הדיונים על ה'מטרו'

"איך שגלגל מסתובב": ח"כ מקלב תוקף את שרי הממשלה - אמרנו לכם

ח"כ מקלב תקף במליאת הכנסת את שרי הממשלה: "איך הגלגל מסתובב לו - ליברמן שהיה על השיבר של המדינה מתחנן כעת אלינו שנאשר לו את חוק המטרו. יצאתם חבולים, אתם לא מצליחים להעביר את חוק פיזור הכנסת. תזכרו תמיד - הגלגל מתהפך מהר מאוד".

"איך שגלגל מסתובב": ח"כ מקלב תוקף את שרי הממשלה - אמרנו לכם
אורי מקלב צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

סביב העברת החוק לפיזור הכנסת נרשמו לא מעט דרמות כשעיקרית שבהן, התעקשות של האופוזיציה שלא לתמוך בחוק המטרו, חבר הכנסת אורי מקלב התייחס היום (רביעי) במליאת הכנסת לתחנוני הקואליציה לאשר את 'חוק המטרו' לפני פיזור הכנסת ותקף את השרים שהתעללו לאורך הקדנציה בציבור החרדי.

"איך הגלגל מסתובב לו פתח מקלב את דבריו. "חברי הקואליציה עומדים פה כעת ומתחננים אלינו שנאשר להם את החוקים שלהם, עמדנו כאן במשך שנה ואמרנו לכם אל תתנהלו בעריצות, הגלגל מתהפך, אל תרמסו את הזכויות".

מקלב המשיך ותקף "הנה לא עובר זמן רב ושר האוצר, האיש שניהל את המדינה, שהיה על השיבר של המדינה, מתחנן אלינו שנאשר את חוק המטרו שלו".

"השר לשעבר כהנא, אדם שהעיף את החבר שלו ח”כ כלפון מהכנסת, יצא לבחירות כאשר הוא אינו שר הדתות. המנכ”ל שלו עוזב – וכולם בורחים ממנו”.

מקלב המשיך: "שר התקשורת הנדל עמד פה, ניסה להכפיש ולהשמיץ כדי להעביר את הרפורמה ההרסנית שלו, ורק אתמול העברנו פה חוק ששולל ממנו את הסמכויות שלו בנושא זה.

זה קורה מהר מאוד, איך יצאתם חבולים, מסוכסכים סיעה בסיעה בקואליציה, עד אשר אתם לא מצליחים להעביר את חוק פיזור הכנסת. תזכרו תמיד, יש מי שמוביל את המהלכים בעולם הזה, תתנהגו תמיד באנושיות".

אורי מקלב בחירות לכנסת ה-25 מטרו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד