א' אייר התשפ"ד
09.05.2024
לאחר הודעת בנט

העולם לא נשאר אדיש: "שבריריות שהתפרקה"

כלי תקשורת בעולם פרסמו בכותרות ענק את הודעת בנט כי לא יתמודד בבחירות הקרובות | הוושינגטון פוסט דיווח: "ראש ממשלת ישראל נפתלי בנט, שהוביל קואליציה שברירית שהתפרקה בקושי שנה לאחר כניסתו לתפקיד, הודיע ביום רביעי כי לא יתמודד בבחירות הקרובות"

העולם לא נשאר אדיש: "שבריריות שהתפרקה"
בנט במליאה צילום: Yonatan Sindel/Flash90

העולם לא נשאר אדיש למצב הפוליטי בישראל, כלי תקשורת בעולם דיווחו בהרחבה על הודעת ראש הממשלה היוצא נפתלי בנט, על כך שלא יתמודד בבחירות הקרובות.

סוכנות הידיעות בלומברג דיווחה: "ראש ממשלת ישראל נפתלי בנט לא יתמודד בבחירות הבאות".

הוושינגטון פוסט דיווח: "ראש ממשלת ישראל נפתלי בנט, שהוביל קואליציה שברירית שהתפרקה בקושי שנה לאחר כניסתו לתפקיד, הודיע ​​ביום רביעי כי לא יתמודד בבחירות הקרובות".

סוכנות הידיעות תסנים המקורבת למשמרות המהפכה דיווחה: "ראש הממשלה הציוני שהתפטר נפתלי בנט הודיע ​​למפלגתו כי לא יתמודד בבחירות הבאות".

רשת אל ג'זירה דיווחה: "ראש ממשלת ישראל בנט אמר שהוא לא יתמודד בבחירות הקרובות".

סוכנות הידיעות רויטרס דיווחה: "עם פיזור כנסת ישראל, ראש הממשלה בנט אמר כי הוא לא יתמודד מחדש".

סוכנות הידיעות AP דיווחה: "ראש ממשלת ישראל בנט לא יתמודד בבחירות הקרובות".

רשת CBS האמריקאית דיווחה: "בנט הודיע ​​לחברי מפלגת ימינה כי לא יתמודד בבחירות הבאות הצפויות באוקטובר או בנובמבר. הוא ימשיך לכהן כראש ממשלה חלופי בממשלת מעבר בהנהגת יאיר לפיד, אדריכל הקואליציה המכהן כיום בתפקיד שר החוץ".

בגרמניה דווחו: "ראש ממשלת ישראל בנט פורש מהפוליטיקה, האיש בן ה-50 כבר לא רוצה להתמודד בבחירות הקרובות".

בצרפת דווחו: "ראש ממשלת ישראל נפתלי בנט לא יהיה מועמד בבחירות הבאות, לאחר פיזור הפרלמנט יפנה מר בנט את מקומו ליאיר לפיד, ההסכם הקואליציוני שלהם קבע חלוקת סמכויות, כולל סעיף שלפיו מר לפיד יפעל כראש ממשלת מעבר עד שתקום ממשלה חדשה אם הכנסת (הפרלמנט) תפוזר".

העיתון השארק אל ווסט הערבי דיווח: "ראש ממשלת ישראל נפתלי בנט לא יתמודד בבחירות הקרובות, הוא ימשיך לכהן כראש ממשלה חלופי בממשלה זמנית בהנהגת יאיר לפיד".

רשת פוקס ניוז דיווחה: "ראש הממשלה בנט לא יתמודד בבחירות הקרובות, הממשלה הודיעה בשבוע שעבר כי תפזר את הכנסת לקראת הבחירות הצפויות בסתיו הקרוב, אך ההצבעה הנדרשת לפירוק נתקעה במחלוקות עם האופוזיציה".

ראש הממשלה היוצא, נפתלי בנט, נשא לפני זמן קצר הצהרה לתקשורת בה הוא הודיע לציבור על פרישה מהחיים הפוליטיים ושלא יתמודד לכנסת הבאה, בנט הודה לבני משפחתו וגם לחבריו לסיעה. במיוחד הודה לשותפתו הפוליטית מזה 15 שנה, שרת הפנים איילת שקד. "מבקש להודות במיוחד לאיילת שקד שתקבל לידיה את הנהגת המפלגה, אני בטוח שהיא תוביל אותה למקומות הנכונים". בנט הודה לקב"ה, "גם כשהלכתי בגיא צלמוות לא ראיתי רע כי אתה עימדי".

"בואו נהיה טובים אחד לשני. בואו נקשיב. בוא נלמד להכיר ולכבד במקום לשנוא: "הִגִּיד לְךָ אָדָם מַה-טּוֹב, וּמָה יְהוָה דּוֹרֵשׁ מִמְּךָ, כִּי אִם-עֲשׂוֹת מִשְׁפָּט וְאַהֲבַת חֶסֶד וְהַצְנֵעַ לֶכֶת עִם-אֱלֹהֶיךָ".

נפתלי בנט יאיר לפיד בחירות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד