כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

אומן: חלפן כספים חרדי הוכה ונשדד

חלפן כספים חרדי בן 42 נשדד בדירתו סמוך לציון רבי נחמן מברסלב באומן • החלפן הוכה באבן בראשו ונפצע קל עד בינוני • המשטרה פתחה בחקירה • תיעוד מצמרר

אילוסטרציה
אילוסטרציה

חלפן כספים חרדי, כבן 42, נשדד בדירתו ברחוב הסמוך לציון רבי נחמן מברסלב באומן שבאוקראינה. השודד חבל בראשו של החלפן באמצעות אבן, והוא נזקק לתפרים. מצבו מוגדר קל עד בינוני, והוא ישוחרר בשעות הקרובות.

החלפן שהה בדירתו, בה גם נהג לפרוט כספים לתיירים ולמקומיים. דלת הדירה ככל הנראה הייתה פתוחה, ובמהלך נסיון השוד נזרקה לעברו אבן שפגעה בראשו והוא נזקק לתפרים. ההערכה היא כי השודד לקח סכום כסף גדול.

שמעון בוסקילה, מנכ"ל 'מרכז ברסלב העולמי' באומן, אמר בתגובה: "חשוב להזכיר כי בעת שהותכם באומן חובה לנעול את דלתות הבית אפילו בשהות קצרה, ואף מומלץ להתקין סורגים ולנעול את חלונות הבית. המשטרה המקומית פתחה בחקירה וצוות זיהוי פלילי נמצאים בזירת האירוע".

לדבריו, "בשיחה שקיימתי עם מפקד משטרת אומן בוריס סוחצקי הבטיח הלה כי המשטרה בפיקודו עושה את כל המאמצים לאתר את התוקפים בימים הקרובים, ולמצות עימם את הדין בחומרה. כמו כן הבטיח שבימים הקרובים תהיה תנועה ערה ומוגברת של המשטרה ברחובות ובניינים הסמוכים לציון רבי נחמן".

נא להתפלל לרפואת ניסים בן שרה.
חלפן אומן שוד משטרה אבן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד