י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

העסקים שמרוויחים יותר בזכות שירותי משרד במיקור חוץ

כל בעל עסק צריך להתמודד עם כמות גדולה של עבודה, לקבל החלטות רבות מדי יום, לבצע את העבודה בפועל ובמקביל לנהל את העסק. העומס גדול, אך הניהול יכול להיות פשוט יותר תודות לשירותי משרד במיקור חוץ

העסקים שמרוויחים יותר בזכות שירותי משרד במיקור חוץ
שירותי משרד צילום: FREEPIK

שירותי מיקור החוץ הולכים וגדלים והיום עסקים מסתמכים על שלל אנשי מקצוע שמולם הם עובדים בדיוק על פי דרישה. אחד מהשירותים שהדרישה אליו הולכת וגוברת הם שירותי מזכירות ולא במקרה. בעלי עסקים רבים מבינים כי במקום להתרוצץ בין המשימות, לשכוח דברים בדרך, לא לחזור ללקוחות ולפספס חשבוניות ותשלומים, הם יכולים פשוט להיעזר באשת מקצוע, בדיוק על פי הדרישה.

מהו שירותי משרד במיקור חוץ?

"שירותי משרד במיקור חוץ מאפשרים לבעל העסק להתעסק במה שחשוב לו ולהעביר משימות שונות לאשת מקצוע שדואגת לו. היקף השירות יכול לעמוד על 30,40,50 שעות בחודש וזאת רק על פי הצורך כשהתשלום הוא על חבילת זמן מותאמת אישית" מסבירה שני, המנהלת את חברת "מזכירה אותך".

כל עוזרת אישית בחברה מגיעה עם רקע וניסיון מתאים וכל עסק מקבל שירות מלא שכולל ליווי על ידי מנהלת המשרד שמפקחת שהדברים עובדים בהתאם

חלק גדול מהלקוחות מבקשים מאיתנו, לבצע ניהול יומן, לתת מענה טלפוני לעסק, לעקוב אחר מתעניינים או לקוחות קיימים, לבצע משימות שוטפות ואפילו לסייע במשימות אישיות כמו קביעת תור לרופא ואחרות. כל זאת בהתאם לצורך של העסק כשהשירות דינמי ואפשר להגדיל או להקטין את מספר שעות העבודה על פי הצורך.

העסקים שנעזרים בשירותי משרד מרחוק

עסקים אשר פונים ל"מזכירה אותך" שונים מאלו שרוצים להעסיק מזכירה במשרד. הם יכולים להיות עסקים שלא זקוקים למזכירה במשרה מלאה, עסקים שאין להם יכולת לפקח על עבודת המזכירה וכאלו שרוצים להוריד מעצמם את הבירוקרטיה של המשימות הקטנות ששואבות אותם ולשלם רק בעבור מה שנעשה.

שלא כמו עבודת המזכירה במשרד, במיקור חוץ בעל העסק משלם רק על חבילת זמן שמתאימה לו, ולא על ההפסקות שבין לבין וכל פעילות שלא קשורה לעסק.

מבחינת העסק מדובר ביכולת משמעותית לגדול ולצמוח וכל זאת בלי להתעסק בהעסקה ישירה על כל המשתמע מכך (תשלומי פנסיה, פיצויים, משרד וציוד משרדי ועוד). עסקים שזקוקים לשירות מצומצם ורוצים לדעת שיש מי שדואג להם, פונים לשירותי משרד במיקור חוץ.

הייחודיות של "מזכירה אותך"

"הקונספט החדשני של "מזכירה אותך" הגיע מתוך חוויה אישית. לאחר ניסיונות של הבעלים למצוא חברה שבאמת תיתן לו מענה בעסק שלו, ההבנה הייתה שיש צורך מהותי בשירות שלנו" אומרת שני.

ב"מזכירה אותך" העובדות יושבות במשרד ולא בביתן. הן עובדות החברה, כששני עצמה מנהלת אותן, מבצעת את תהליך ההכשרה ובוחנת שהעבודה מתבצעת על הצד הטוב ביותר. הלקוח מקבל דו"חות יומיים, שבועיים וחודשיים כך שהוא יכול לדעת איזו עבודה בוצעה וכמה שעות נדרשו לך.

רוצים לשמוע עוד על שירותי ניהול משרד במיקור חוץ ולשפר את התנהלות העסק?

כנסו לאתר בכתובת: https://mo-o.co.il/ השאירו פרטים ונתאם שיחת היכרות.

משרדים מזכירה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד