ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

ביטוח נסיעות באיטליה

כמו רכישה של כל מוצר גם בעת רכישה של ביטוח נסיעות באיטליה, מומלץ להכיר את היתרונות הטמונים בו וכיצד ביטוח זה יכול לשמש אותנו לאורך כל החופשה ולהשאיר אותנו ''בראש שקט''

ביטוח נסיעות באיטליה
איטליה צילום: pexels

נסיעה לחול היא תמיד חוויה מעולה ומלאת זיכרונות, שופינג, היסטוריה ולא מעט אטרקציות מגניבות שנוכל להנות בהם עם כל המשפחה. אבל כאשר מדובר במדינה כמו איטליה, הכיף הוא כמעט בלתי נגמר והוא מתחיל מנופים מרהיבים באזור הצפוני, עד אל מקומות היסטוריים שלא נוכל למצוא בשום מדינה או יבשת אחרת וכמובן טעמים קולינריים שלא נוכל למצוא בשום מדינה אחרת בעולם.

אך מעבר לכל אלו נוכל גם להנות משורת אטרקציות מטריפות, החל מספורט ימי, טיפוס הרים, פארקים מטריפים ללינה ומסלולי אופניים ואופנועים במגוון דרגות שונות, באזורים הכי יפים באיטליה, כמו אומבריה. כל אלו כמובן דורשים גם כן ביטוח נסיעות באיטליה, בין אם אנו נוסעים לטיול תחת מצב רפואי מסוים כמו היריון ועד להשתתפות עצמית עצמית בעת תאונה חלילה של הרכב המושכר.

התלבטויות והשאלות סביב ביטוח לחול

כמו רכישה של כל מוצר גם בעת רכישה של ביטוח נסיעות באיטליה, מומלץ להכיר את היתרונות הטמונים בו וכיצד ביטוח זה יכול לשמש אותנו לאורך כל החופשה ולהשאיר אותנו ''בראש שקט''. אפשר להתחיל מרמת סיכון די גבוהה כמו ספורט אתגרי, בעבור כיסוי השתתפותי שכזה מומלץ לוודא את ההגדרה של כל חברת ביטוח ל''ספורט אתגרי''.

כיסוי שכזה יוכל לעזור החל מטיפול רפואי ראשוני ועד לטיפולים שיקומיים וניתוחי שיניים במקרה הצורך, לכן מומלץ להבין את מידת הכיסוי של קטגוריה זו. מלבד קטגוריה זו חשוב שנכיר גם הרחבות רפואיות שונות שכן כל חבילת ביטוח פועלת כרובד בסיסי ובעל מבנה די זהה לכל חברה, והרחבות כדוגמת ספורט אתגרי והריון הינן הרחבות אל כיסוי הביטוח. לכן מצבים רפואיים שעלולים להידרדר או להזדקק לטיפול רפואי דחוף או ממושך, מומלץ לבצע התאמה שכזו אל מול סוכן הביטוח.

גם רכוש וגם קורונה

מדינת המגף מונה מעל לשישים מיליון בני אדם, אל מספר עצום זה של אזרחים חשוב לציין כי איטליה נחשבת לאחד מיעדי התיירות המועדפים בעולם. כמות כה גדולה של בני אדם עלולה ליצור לעיתים רחוקות גם בלבול, כמו למשל איבוד של מזוודה עם תכולה חשובה או סתם כמה ג'ינסים וכסף. ביטוח עם כיסוי לתכולה יוכל להשאיר אותנו בראש שקט, גם בין נמלי תעופה המקבלים מיליוני בני אדם מידי שנה וגם ביציאה מבית המלון ועד החזרה לישראל.

וכשמדובר בהמוני אנשים, החשש מגילוי ווירוס הקורונה מרחף מעל רובנו במיוחד בטיסות למדינות שונות. לכן מומלץ לוודא כי ביטוח נסיעות באיטליה כולל גם כיסוי רפואי לקורונה, החזרים במקרה של גילוי סימפטומים ואי העלאה למטוס ועוד להתייעצות עם רופא בצורה מקוונת בזמן בידוד בחול. רובד זה של הביטוח הכרחי בדיוק כמו החשיבות לרכוש.

אל''ף לא תכנן את זה

את שמו של אל''ף אנחנו נשמור במערכת, אך בעת הביקור הראשון שלו באיטליה הוא נסע ללא שום כיסוי בטוח, לא בסיסי ולא תוספת של היריון. כאשר הגיע אל אזור מילאנו והחל להתאהב בנופיה הצפוניים של מדינת המגף, רצה להרחיק עד אל הרי הדולומיטים והחליט לעשות זאת דרך השכרת רכב בסוכנות מקומית.
התפקשש מזלו של אל''ף ובנסיעה אל אגם קומו, התנגש בטנדר מסחרי ופצע שני מקומיים באורח קל.

אל''ף הצליח לבסוף להגיע לאיזשהו הסדר מקל, הכולל תשלום כספי הנעשה מהארץ וגם העונש נגזר בישראל וניתן בידי בית משפט ישראלי. אבל אל''ף היה יכול להתנהל בצורה אחרת לגמרי, לולא היה לו ביטוח.
החל מהליווי המשפטי במדינה אחרת ועד לכיסוי הביטוח והטיפול שלו ושל הנפגעים, ועד לכיסוי של הרכב עצמו, אל''ף היה יכול למנוע את כל אלו בצורה קלה ומהירה.

לכן בתכנון של נסיעה אל כל מדינה אחרת ובמיוחד אל איטליה, מומלץ להגיע מוכנים עם ביטוח לאיטליה מוכן ומתואם עבורנו ועבור המשפחה שלנו. ובכדי לקבל את ההצעה הכי משתלמת ומתאימה, כזו שתכלול את כל הרבדים השונים שבטיול, תוכלו ללחוץ כאן ונציג יחזור אליכם במהירות. 

נטע גימפל

איטליה ביטוח נסיעות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד