י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
חגיגה בטרקלין

חסר תקדים: ב'אשפר' הכריזו על 'חודש הבשר'

'חודש הבשר' הגיע: חודש שכולו חגיגת מבצעים חסרי תקדים על מגוון מוצרי הבשר האיכותיים והמשובחים שתוכלו למצוא בטרקלין הבשר של 'אשפר'

חסר תקדים: ב'אשפר' הכריזו על 'חודש הבשר'
בשר משובח צילום: unsplash

בחברת הבשר המובילה 'אשפר', לא נחים אף לרגע ותמיד חושבים על המהלך הבא לטובת הלקוחות, גם הפעם מצליחים ב'אשפר' להפתיע עם רעיון מקורי ומיוחד במינו, והכריזו על 'חודש הבשר'.

'חודש הבשר' כשמו כן הוא, חודש שכולו חגיגת מבצעים חסרי תקדים על מגוון מוצרי הבשר האיכותיים והמשובחים שתוכלו למצוא בטרקלין הבשר של 'אשפר'. למעשה מדובר בשילוב של כמה וכמה מבצעים, כך ששווה לעקוב מקרוב ולשים לב היטב לכל הפרסומים, שלא תפספסו.

בכל שבוע במהלך 'חודש הבשר' יוכרזו כמה וכמה מבצעים מיוחדים עם מחירים זולים ושווים לכל כיס על מיטב מוצרי הבשר והעוף של 'אשפר', לצד זאת יהיו גם מבצעים יומיים, כאשר בכל יום יהיו מוצרים במחיר ייחודי לאותו היום בלבד. בקיצור, תעקבו טוב טוב.

מיותר לציין כי את כל המגוון הזה תוכלו לפגוש בטרקלין הבשר החדש והמפואר של 'אשפר' ברחוב שלמה המלך 17 בבני ברק, שהציב סטנדרטים חדשים בכל הקשור לבשר ובחוויית הקנייה, עם חנות רחבת ידיים ומפוארת, ושירות אדיב, מסור ומקצועי מצוות מיומן של קצבים ועובדים.

"המטרה שלנו הייתה תמיד להביא בשר איכותי במחיר שווה לכל נפש", אומרים ראשי חברת הבשר 'אשפר'. "בפרט בימים אלו, כאשר המצב הכלכלי מכביד מאוד על כל אחד ובפרט על משפחות בני התורה ומשפחות ברוכות ילדים, ועל כן באופן קבוע אנחנו משתדלים לצאת במבצעים מיוחדים כדי לסייע ולבוא לקראת הציבור. כעת החלטנו ללכת על מהלך רחב יותר לאורך חודש שלם של מבצעים והנחות שטרם נראו כמותן. אנחנו מזמינים כל אחד ואחד להיכנס לטרקלין הבשר ברחוב שלמה המלך 17 בבני ברק ולהתרשם מהמגוון, מהאיכות, מהשירות וכמובן מהמחיר שיישאר אתכם פעורי פה, בהתחייבות".

בטרקלין הבשר של 'אשפר' תוכלו למצוא את מוצרי הבשר והעוף המשובחים והאיכותיים, במגוון נרחב של הכשרויות המהודרות ביותר: בד"ץ נווה ציון בנשיאות מרן ראש הישיבה חכם שלום כהן שליט"א, בד"ץ שארית ישראל, בד"ץ העדה החרדית, רבני העיר בני ברק הגרחי"א לנדא והגרש"צ רוזנבלט, בד"ץ הרב רובין ועוד, כך שכל אחד יכול למצוא את הנתח שהוא אוהב בכשרות המהודרת שהוא חפץ בה, על פי כל החומרות וההידורים.

אשפר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד