כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
"גבריות רעילה"

אישה לא הייתה פולשת לאוקראינה? פוטין דוחה טענת ג'ונסון

נשיא רוסיה ולדימיר פוטין דחה את האשמה של ראש ממשלת בריטניה, בוריס ג'ונסון, שטען כי אם אישה הייתה עומדת בראשות רוסיה, לא הייתה פלישה. ג'ונסון אמר כי המלחמה נגד אוקראינה, היא "דוגמה מושלמת לגבריות רעילה" ולעג לתנוחת המאצ'ואיסטית של פוטין

אישה לא הייתה פולשת לאוקראינה? פוטין דוחה טענת ג'ונסון
איי פוקלנד: אילוסטרציה צילום: Pixabay

בנאום במסיבת עיתונאים בשעות המוקדמות של יום חמישי במהלך ביקור בטורקמניסטן, דיבר פוטין על החלטתה של מנהיגת בריטניה לשעבר מרגרט תאצ'ר לשלוח חיילים לפוקלנד, כהפרכה לתיאוריה של בוריס ג'ונסון שאמר כי אם פוטין היה אישה, הוא לא היה פותח במלחמה עם אוקראינה.

ג'ונסון כינה אמש (רביעי) את החלטת פוטין לפתוח במה שמוסקבה מכנה "מבצע צבאי מיוחד" נגד אוקראינה כ"דוגמה מושלמת לגבריות רעילה" ולעג לתנוחת המאצ'ואיסטית של פוטין.

פוטין אמר לכתבים: "זאת לא התייחסות מדויקת לחלוטין של ראש ממשלת בריטניה למה שקורה היום". הוא הוסיף: "אני רק רוצה להיזכר באירועי ההיסטוריה, כאשר מרגרט תאצ'ר החליטה לפתוח במבצעים צבאיים נגד ארגנטינה עבור איי פוקלנד. אז, אישה קיבלה את ההחלטה לפתוח בפעולה צבאית".

"לכן זו לא התייחסות מדויקת לחלוטין של ראש ממשלת בריטניה למה שקורה היום". המנהיג הרוסי המשיך ומתח ביקורת על המהלך של בריטניה, לפני 40 שנה, להגיב צבאית על הניסיון של ארגנטינה להשתלט על האיים המאוכלסים בדלילות בדרום האוקיינוס ​​האטלנטי, ואמר כי בריטניה ניסתה להשתלט על מרחבים גדולים.

מלחמת אוקראינה רוסיה ולדימיר פוטין בוריס ג'ונסון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד