כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
"אנחנו מנצחים"

מפקד משמרות המהפכה: "הציונים לכודים בקירות הבטון שלהם"

בטקס ההיכרות של ראש ארגון המודיעין החדש של משמרות המהפכה, אמר מפקד משמרות המהפכה חוסיין סלאמי, כי: "האויב לא מסוגל להשלים את בניית הממשלה שלו, המשטר הציוני נוקט אסטרטגיה מהנילוס ועד הפרת, אך כעת לכוד בקירות בטון ענקיים סביבו"

מפקד משמרות המהפכה: "הציונים לכודים בקירות הבטון שלהם"
חוסיין סלאמי צילום: באדיבות המצלם

בטקס ההוקרה וחילופי משמרות בארגון הביון של משמרות המהפכה, השתתפו חוסיין סלאמי, מפקד חיל משמרות המהפכה, ובכירים רבים במטה ארגון המודיעין של משמרות המהפכה. סלאמי אמר: "המהפכה האסלאמית הצליחה להרחיב את תחום ההשפעה שלה לעומק העולם, תופעת ההתרחבות וההשפעה של המהפכה האסלאמית, מסוכנת עבור האויב, בחסדי אלוקים דרך מאבקים קשים ומתישים וקדושים, עם נאמנויות ומאבקים נצחיים, המציאות הבלתי מעורערת עלי אדמות היא, שיש בלבול בינינו לבין אויבינו ואנחנו מנצחים".

סלאמי התרברב על תפיסת הספינה הבריטית "סטנה אימפרו", השמדת מל"טים של ארה"ב, מעצר נחתים אמריקאים, מתקפת הטילים על בסיס ארה"ב, וכמה פעולות אחרות של משמרות המהפכה, יש לציין שחלק מהדברים הללו התרחשו לפני מספר שנים.

"כאשר האויב לא מסוגל להשלים את פרויקט בניית הממשלה שלו. כאשר המשטר הציוני נוקט אסטרטגיה מהנילוס ועד הפרת, אך כעת לכוד בחומות הבטון הענקיות שמסביבו, המשמעות היא שמאזן הכוחות השתנה לטובת האסלאם והמהפכה האסלאמית" אמר סלאמי.

הוא הוסיף: "האויב רוצה לקחת מאיתנו את הביטחון העצמי ולרוקן אותנו מבפנים ולאבד את עצמנו קודם כל. זהו סוג התוקפנות המסוכן והמסתורי ביותר, ולכן אנו קוראים לכל המפקדים, הפקידים ולכל משמרות המהפכה להפריך את הסיפורים של האויב".

משמרות המהפכה איראן ציונים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד