כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
נפצעו מעקיצות

צפו: מיליוני דבורים התעופפו לאחר שמשאית הנושאת 200 כוורות התהפכה

מספר אנשים נפצעו מעקיצת דבורים לאחר שמשאית שהובילה 200 כוורות איבדה שליטה והתהפכה עם המטען שלה על כביש מהיר ביוטה ארה"ב. "ההערכה היא שמיליוני דבורים משוחררות באזור". נהג המשאית נפצע ואושפז בבית חולים

צפו: מיליוני דבורים התעופפו לאחר שמשאית הנושאת 200 כוורות התהפכה
הכוורות ההפוכות צילום: Park City Fire District

מחוז הכבאות של פארק סיטי ביוטה ארה"ב, פרסם תיעוד של מאות כוורות פזורות על הכביש לאחר שמשאית עם 200 כוורות התהפכה ביום שני האחרון. הרשויות לא פרסמו מהיכן הגיעה המשאית, או כיצד התרחשה התאונה. "ההערכה היא שמיליוני דבורים משוחררות באזור", כך פרסמו הרשויות בפייסבוק. בדיווח נטען כי "הדבוראים המקומיים פועלים להחזיר כמה שיותר דבורים לכוורות".

התרסקות שבהן מעורבות כוורות דבורים אינן שכיחות אך אינן נדירות בערים מסוימות בארה"ב. לאחר שמספר אנשים נעקצו על ידי הדבורים כולל נהג המשאית שהוביל אותם בכביש המהיר, פונו הפצועים לבית חולים. התקרית התרחשה בכביש 80 המהיר ​​ליד מחוז סאמיט במדינת יוטה בארה"ב.

כוורנים שיצאו לכביש המהיר בניסיון לשחזר את גדודי הדבורים הרוחשות, ציינו כי הכוורות נפגעו קשות. הכוורן סם כהן אמר לערוץ הטלוויזיה KSTU-TV "למרבה הצער, יותר ניזוקו מאשר ניצלו, היו אולי 5% שהיו ניתנים להצלה. זה עצוב לראות". היחידה הארצית לדבורים הפועלת עבור המחלקה לאיכות הסביבה ומזון, קרטה לאנשים שנתקלים בהם ליצור קשר עם הרשויות.

בסרטון מזירת התאונה נראים אלפי דבורים רוחשות סביב הכוורות שהושלכו לכביש מהמשאית שהתהפכה. כמה כוורנים מקומיים באו לנסות ולהציל את כל הדבורים, אך בעל הכוורות אמר להם לא לנסות להציל, מכיוון שזה לא בטיחותי.

נחיל דבורים עקיצות כוורות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד