כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
כאוס מוחלט

טיסות בוטלו בגלל עומס אנשים בשדה התעופה

נמל התעופה הית'רו בלונדון בכאוס מוחלט: הבוקר טיסות בוטלו בגלל "יותר מדי נוסעים" בשדה התעופה. לפחות 5,000 נוסעים נתקעו ללא טיסה. "אנחנו מתנצלים על ההשפעה שיש לזה על תוכניות הנסיעה"

טיסות בוטלו בגלל עומס אנשים בשדה התעופה
שדה תעופה: אילוסטרציה צילום: Pixabay

יותר מדי נוסעים בנמל התעופה הית'רו בלונדון גרמו לביטול או דחייה של עשרות טיסות הבוקר (חמישי), והשפיעו על אלפי נוסעים ממורמרים וזועמים. הטיסות מנמל התעופה הית'רו בוטלו הבוקר "בגלל שיש בשדה התעופה יותר נוסעים מהיכולת של צוות השדה", כך נמסר בהודעה לתקשורת. לפחות 30 טיסות בוטלו, ושדה התעופה הפך לכאוס גדול.

אמש הורו ראשי שדה התעופה ל-20 מהחברות הגדולות ביותר להעביר 30 טיסות לתאריך אחר, הם הבינו שהטרמינלים לא יכלו להתמודד עם מספר הנוסעים הגבוה שיגיע. לפחות 5,000 נוסעים נתקעו ללא טיסה. נוסעים נוספים מצאו את עצמם גם בשעה האחרונה ללא טיסות, חלקם הביעו זעם ברשתות החברתיות. "כאוס מוחלט בהית'רו הבוקר", צייץ אחד בטוויטר, "טיסות BA בוטלו ואפס שירות לקוחות!".

אדם אחר סיפר כי הם יצאו מהבית ב-3:30 לפנות בוקר, בדקו את הטיסה שלהם, ואז הגיעו מספר שעות לאחר מכן כדי לגלות שהמטוס שלהם לא טס. הם קראו לטרמינל 5 "השחתה מבישה".

האירועים של היום הם האחרונים בשורה ארוכה של תקריות כאוטיות בשדות תעופה בבריטניה מאז האביב, עם תורים ענקיים ומאות ביטולים בנמל התעופה ברמינגהאם, ונמל התעופה של מנצ'סטר וגטוויק. הית'רו היה אחד משדות התעופה שנפגעו פחות עד כה.

דובר הית'רו מסר לתקשורת: "אנו מצפים למספר נוסעים גבוה יותר מהיכולת שיש לשדה התעופה לשרת, ולכן כדי לשמור על בטיחות כולם ביקשנו מחברות התעופה להסיר 30 טיסות מהבוקר להיום בלבד, נעבוד עם חברות תעופה כדי שהנוסעים ישובצו מחדש לטיסות אחרות, אנחנו מתנצלים על ההשפעה שיש לזה על תוכניות הנסיעה, אנחנו עובדים קשה כדי להבטיח שלכולם תהיה מסע חלק דרך הית'רו בקיץ הזה, והדבר החשוב ביותר הוא לוודא שלכל ספקי השירותים בנמל יש מספיק משאבים כדי לעמוד בביקוש".

שדה תעופה הית'רו לונדון כאוס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד