ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
תרבות אוכל משובחת

לא תאמינו: מסעדת השף שמפתיעה את בני ברק

בלב מרכז העסקים של בני ברק הולכת ומתפתחת פנינה של תרבות אוכל חרדית משובחת | המסעדה פועלת בכל ימות השבוע ומגישה מנות שף ברמה הגבוהה ביותר | השיא מגיע בסוף השבוע, כאשר אל שולחנות הסועדים מוגשות מנות שף יהודיות בסגנון 'ליל שישי'

לא תאמינו: מסעדת השף שמפתיעה את בני ברק
אוכל ברמה אחרת. מנה ב'החשמונאים 7' צילום: באדיבות המצלם

ברחוב החשמונאים 7 בבני ברק, צמוד לאולמי נאות ירושלים וממש מתחת לבנייני הענק של קבוצת ב.ס.ר, שוכנת פנינה של תרבות אוכל חרדית משובחת: מסעדת השף הבשרית בשמה המפורסם 'החשמונאים 7'.

המסעדה מגישה בכל ימות השבוע מנות שף של בשר ודגים ברמה הגבוהה ביותר, ובהכשר המהודר של הרב רובין. בסוף השבוע, החל מיום חמישי בבוקר ועד השעה 2:00 לפנות בוקר, מוגשות במסעדה מנות שף יהודיות בסגנון 'ליל שישי', הכוללות את מנעד רחב של המנות האהובות כגון צ'ולנט, קוגל, יפצ'וק ועוד, לצד מנות הדגל והסטייקים של המסעדה.

"ליל שישי" הוא ללא ספק הזמן השוקק והמרתק, שבו השמות המוכרים של המגזר החרדי מגיעים בזה אחר זה להנות מאוכל יהודי ברמת שף, ובאווירה שאין עוד כמוה באזור בני ברק והמרכז.

בביקור מזדמן ניתן לפגוש במסעדה שדרנים, זמרים, משפיענים ודמויות מוכרות מהמגזר החרדי, שללא ספק הבינו כבר מזמן שמסעדת 'החשמונאים 7' היא המקום שבו באים להנות מ"ליל שישי" על רמה.



מסעדה ליל שישי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד