כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

הח"כים החרדים זועמים: "בנט ולפיד לא נחים"

תגובות בעקבות מניעת הטבות מהערים החרדיות • דרעי: "אטימות לצרף התנחלויות במקום ערים" • אייכלר: "מלחמת אין ברירה" • רובינשטיין: "נהיה כאן אחרי הממשלה"

דרעי. צילום: פלאש 90
דרעי. צילום: פלאש 90

כתגובה להחלטת הממשלה להסיר את הערים החרדיות ביתר וחריש ממפת העדיפות הלאומית, ולצרף במקומן יישובים אחרים, מוציא היום (א) יו"ר ש"ס, אריה דרעי, הודעה חריפה במיוחד, ובה הוא תוקף בעקיפין גם את הבית היהודי, שהכניסו "התנחלויות" במקום הערים החרדיות.

"ממשלת ישראל הוכיחה היום שוב את אטימותה בהחלטה בלתי מוסרית בכך שהוציאה את הערים ביתר עילית וחריש ממפת העדיפות הלאומית והכניסה עשרות התנחלויות מבודדות", נאמר בהודעה שהוציא.

"האחים בנט ולפיד לא ינוחו עד שינשלו את אזרחיה החרדים של מדינת ישראל ואת תושבי הגושים הגדולים מכל תקצוב שהוא וישמנו את תושבי ההתנחלויות המבודדות".

ח"כ ישראל אייכלר הגיב גם הוא ואמר: "החלטת הממשלה לפגוע בארבעים אלף נפש בביתר ולמנוע סיוע לחריש ולקרית גת, כדי להצילם מידי החרדים "הפולשים הזרים", מוכיחה כי ממשלת הרוע, לא מסתפקת בגזירות הגיוס והתקציב. הממשלה ממשיכה בסיכולים ממוקדים נגד החרדים. השלטון המתנכר של נתניהו, בנט ולפיד, מנהל מלחמה עקבית נגד היהדות הנאמנה, מלידה ועד שיבה. הם מחסלים באופן ממוקד כל תקציב החל מגיל הגן דרך דיכוי מערכת החינוך וסגירת הישיבות ועד למניעת דיור והדרת חרדים בתעסוקה. השלטון החילוני מתייחס בברוטאליות כלפי החרדים, כנתינים חסרי אונים הכבושים תחת ידו".


עוד בנושא:
מכה לחרדים • מפת עדיפות לאומית חדשה: ביתר-עילית וחריש בחוץ
יו"ר מועצת שומרון: לא לסכסך אותנו עם החרדים
פרוש: "הפגיעה בחריש וביתר - פשע של ממשלת הזדון"


"נקלענו למלחמת אין ברירה", הוסיף אייכלר. "הציבור החרדי חייב להתגונן בכל הכלים החוקיים העומדים לרשותו, נגד הגזירות הללו. אסור לנו להיכנע לנסיון לכפות על צעירי ישראל את התרבות הרעה, על ידי ענישה כלכלית אגרסיבית. הציבור החרדי יקום כארי וכלביא מי יקימנו, להגן על המשך קיומו של עם ישראל. העולם היהודי תלוי אך ורק בחינוך החרדי ובהקמת המשפחה ברוכת הילדים. בלעדיהם לא ישאר שריד ופליט לעם המתבולל בין הגויים ומתנתק מן היהדות.

התשובה היהודית ההולמת, הם עשרות הישיבות החדשות שיפתחו בחודש אלול ורבבות התלמידים החדשים, שמתחילים השבוע ללמוד בכל רחבי הארץ ובכל הגילאים. לממשלת הרוע יש משטרה ונשק ובתי סוהר להשליט את מרותה על נתיניה. לנו יש את התשובה שאמר דוד לגליית: "אתה בא אלי בחרב ובחנית ובכידון ואנכי בא אליך בשם ה' צבאות אלוקי מערכות ישראל אשר חרפת וכו' וידעו כל הארץ כי יש אלוקים בישראל

ראש עיריית ביתר, מאיר רובינשטיין, הגיב: "היינו כאן לפני הממשלה הזו ואנו נמשיך בעז"ה גם אחריה.

"אנו נקרא בפני ממשלת נתניהו ובכל מוסדות תבל; 'כל כלי יוצר עלייך לא יצלח'. נמשיך לפתח ולהתפתח ולייסד בתים נאמנים לה' ולתורתו, בתי מדרשות, תתי"ם ובתי ספר, ולגדל את ילדינו בנחת על טהרת הקודש. ויקוים בנו, יחד עם כל אחינו החרדים לדבר ה' שעוברים גזירות קשות; 'כאשר יענו אותו כן נרבה וכן נפרוץ.

כל ממשלות ישראל ובהם גם ממשלות השמאל, לא העזו לנקוט בצעדים כאלה, כפי שנוהגת כיום ממשלת נתניהו. העיר שהיא בקונצנזוס לאומי זכתה לסיוע ועזרה ושגשגה בכל תקופות כהונות ממשלות ישראל, וכך בעז"ה נמשיך ביתר שאת וביתר עוז".

אטימות חריש ביתר חרדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 20 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד