י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
בזכות הפרשת חלה

השידוך שמסעיר את בורו פארק: האלמן שרעייתו נפלה מסוס התארס

לפני שנה התאלמן הרב מרדכי זלמן הלוי מייזלס מבורו פארק, לאחר שרעייתו נפלה מסוס בעת ביקור בישראל ולכה לעולמה. השבוע הוא התארס עם בחורה רווקה והשדכנית מפרסמת על הסגולה שנעשתה לבחורה שחיכתה שנים לשידוך

השידוך שמסעיר את בורו פארק: האלמן שרעייתו נפלה מסוס התארס
שבירת צלחת צילום: unsplash

שידוך מסקרן מאוד מעורר עניין בציבור החרדי בארה"ב, משם הגיעה השבוע הבשורה המשמחת כי העסקן הרב מרדכי זלמן הלוי מייזלס, מחסידי באבוב בבורו פארק, התארס בשעה טובה עם בחורה רווקה בשם פסי ברכר, בת 47.

כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', לפני ארבע שנים הגיעו בני משפחת מייזלס, האבא ר' מרדכי זלמן ורעייתו צארטל ע"ה, יחד עם הילדים ועם הסבא הנגיד חיים הערש גאלד, לשמחת חתונת בת הזקונים בחצר הקודש דושינסקיא. יום לפני החתונה יצאו משפחת מייזלס לטיול בחוות סוסים, האמא צארטל נפלה מסוס ונחבלה קשות, שלוש שנים היא שכבה בתרדמת, עם ישראל התפלל עבורה ונשאו תפילות רבים לרפואתה, אך לפני שנה החזירה את נשמתה ליוצרה למגינת לב כל מכריה.

השבוע ביום שלישי ערב ראש חודש תמוז הגיעה הבשורה המשמחת מבורו פארק כי ר' מרדכי זלמן הלוי מייזלס התארס והשמחה הייתה גדולה. 

"רבי מרדכי זלמן", אומר לנו אחד התושבים בבורו פארק "הוא אדם מוכר אהוב וחביב, בעל חסד עצום, עסקן נמרץ לכל דבר שבקדושה, שמחה של כולם בקבוצות בעיר הוגדרה השמחה לא פחות תחת הכותרת "ותהום כל העיר".

השדכנית שאחראית לשידוך שמסעיר את ניו יורק סיפרה איך וכיצד יצא השידוך לפועל: "הייתי באיזה אירוע בבית, דיברתי על שידוכים של בחורים ובחורות מבוגרים, אישה אחת ניגשה אלי ומספרת שבת דודתה היא בחורה ולא התחתנה והיא בת 47 כי אף אחד לא מספיק טוב בשבילה, זה היה ערב ראש חודש סיון, אמרתי לה שלכולם יש צ'אנס, בוא נעשה הפרשת חלה כי "חלה" זה ראשי תיבות 'חוץ לדרך הטבע', ואין לה מה לדאוג היא תראה ישועות, האישה היא סיפרה לי שהיום (ערב ראש חודש סיון) זה היארצייט של סבא וסבתא רבא של הבחורה שנפטרו בשואה, אמרתי לה זה עוד יותר זכות שיהיה לעילוי נשמתם והם יתפללו עליה זמן והיא הולכת לראות נס".

"חודש אחרי ערב ראש חודש תמוז השבוע ביום שלישי, היא התארסה עם מרדכי זלמן הלוי מייזלס שאשתו נפטרה לאחר שנפלה מסוס, ולא רק זה היה חודש אחרי הפרשת חלה וגם באותו יום היה היארצייט של הסבא שהוא הבן של הסבא רבא שהיארצייט שלו היה בער"ח סיון".

לא נותר לנו אלא לאחל מזל טוב. 

שידוך בורו פארק אלמן אירוסין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד