י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
זה צוות הלשכה

הפגישות הראשונות של לפיד כראש הממשלה

בחצות ליל ייכנס יאיר לפיד באופן רשמי לתפקיד ראש הממשלה, וכבר מחר יפתח בסדרת פגישות עבודה | וגם, מי הם צוות הלשכה שיסייעו לו בניהול התפקיד הרם

הפגישות הראשונות של לפיד כראש הממשלה
יאיר לפיד צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

הלילה בחצות יכנס חבר הכנסת יאיר לפיד לתפקיד ראש הממשלה, כבר מחר (שישי) הוא יפתח בסדרת פגישות ראשונות כראש הממשלה ה-14 של מדינת ישראל.

את היום יפתח ראש הממשלה לפיד בפגישות בקריה בתל אביב, עם ראש השב"כ רונן בר ולאחר מכן יקיים ראש הממשלה פגישה נוספת בנושא שבויים ונעדרים.

הפגישות מגיעות ברקע מצב הנעדרים הישראלים בעזה והאיתותים מחמאס השבוע על מצב אחד השבויים שנמצא בידם, תוך פרסום תיעוד שמעיד על מצבו הרפואי המתדרדר.

ביום ראשון ינהל יאיר לפיד לראשונה את ישיבה הממשלה השבועית, ישיבת ממשלה במתכונת ממשלת מעבר, בה היכולת לאשר ולמנות קשה יותר בשל תקופת הבחירות, וכל צעד ושעל דורש את אישורה של היועצת המשפטית לממשלה, עורכת הדין גלי בהרב מיארה.

מי הצוות שילווה את יאיר לפיד כראש הממשלה

מי שילוו את יאיר לפיד, הם האנשים שסביבו בשנים האחרונות מאז הצטרף למערכת הפוליטית. את תפקיד ראש הסגל ימלא, דני וסלי, ראשת המטה תהיה גילי האושנר, בתפקיד מנכ"לית משרד ראש הממשלה תכהן נעמה שולץ, מנכ"לית מפלגת 'יש עתיד' תהיה אטל הובן.

את תפקיד ראשת מערך התקשורת של ראש הממשלה, תמלא יעל בר, דובר ראש הממשלה יהיה רועי קונקול, יאיר זיוון ישמש כיועצו המדיני של לפיד, תמי נשיא שמלווה את לפיד עוד מתקופתו כשמגיש טלוויזיה, תשמש כיועצת בכירה לראש הממשלה, דנה פיטליס כדורי, תשמש כמנהלת קשרי כנסת וממשלה. כראשת מערך הדיגיטל תשמש נוי אלראי שניצר ומנהלת לשכת ראש הממשלה תהיה חלי סיני.

שלושה אישים שמונו על ידי ראש הממשלה היוצא נפתלי בנט ונשארים בתפקיד, הם: מזכיר הממשלה שלום שלמה, המזכיר הצבאי האלוף אבי גיל וראש המל"ל איל חולתא.

יאיר לפיד לשכת ראש הממשלה יועצים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד