ח' אייר התשפ"ד
16.05.2024

נחשונית: בן 14 נפל מגובה שבעה מטרים ונפצע קשה

אסונות 'בין הזמנים': צעיר חרדי בן 14 נפל מקיר טיפוס בגובה של כשבעה מטרים בפארק נחשונית - ונחבל בראשו • אושפז בבית חולים במצב קשה • מפעילי הקיר עוכבו לחקירה

צילום אילוסטרציה: פלאש 90
צילום אילוסטרציה: פלאש 90

בפארק נחשונית סמוך לראש העין נפל בחור צעיר כבן 14 מגובה של כשבעה מטרים ונחבל בראשו. הוא טופל על-ידי כונני 'איחוד הצלה', ופונה באמבולנס 'מגן דוד אדום' לבית החולים בילינסון בפתח תקווה.

עקיבא אביגד, חובש 'איחוד הצלה', סיפר: "מדובר בנער כבן 14 שנפל מקיר טיפוס בפארק ונחבל בראשו. הענקנו לו טיפול ראשוני וסיוע נשימתי. הוא פונה לבית החולים כשמצבו בינוני עד קשה".

דובר מד"א, זכי הלר מסר, כי "מדובר בנער כבן 15 שככל הנראה נפל מגובה 7 מטר כשטיפס על קיר טיפוס בפארק. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו נער כבן 15 במצב קשה עם פגיעת ראש מורדם ומונשם, לבית החולים".

ורד קויטל, דוברת בית החולים בילינסון מסרה כי הנפגע הגיע לבית החולים בילינסון במצב קשה, ייצבו אותו, והוא הועבר לבית החולים שניידר.

לינור נבו, דוברת בית החולים שניידר, מסרה ל'בחדרי חרדים' כי מצבו של הנפגע קשה, והוא סובל מפגיעה רב מערכתית. הוא מאושפז במחלקת טיפול נמרץ כשהוא מורדם ומונשם.

המשטרה עיכבה לחקירה שניים ממפעילי קיר הטיפוס ב'נחשונית' בחשד לרשלנות שגרמה לנפילת הנער במהלך טיפוס ופציעתו באורח קשה. נבדק אם הכבל אליו נקשר הנער נקרע או שלא חובר היטב.
נחשונית פארק צעיר חרדי נפל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד