ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
בקשת המשפחה לקראת שבת

יומיים לפני יום הולדתה: הפעוטה הלכה לעולמה

פעוטה בת שנתיים נפטרה אתמול בבית החולים שניידר כתוצאה מדלקת קרום המוח. בבדיקה שנערכה לה לאחר מותה התגלה כי היתה חיובית לקורונה. בביה"ח עורכים בדיקה אם הקורונה היא זו שהובילה למותה

אילוסטרציה. אין קשר לכתבה
אילוסטרציה. אין קשר לכתבה צילום: unsplash

אסון: פעוטה בת שנתיים, בת למשפחה חרדית, אשר הגיעה לבית החולים שניידר, נפטרה אתמול (חמישי) כתוצאה מדלקת קרום המוח. בבדיקות שנערכו לאחר מותה התגלה כי הייתה חיובית לקורונה.

אנצפליטיס דווח בעבר כתסמין נדיר של קורונה. עם זאת, נערכות בדיקות נוספות על מנת לברר האם היה וירוס אחר בגופה. נכון לכעת, לא ניתן לדעת כלל האם יש קשר בין היותה חולה בקורונה לבין הנסיבות שהביאו למותה. כך מדווח כתב הבריאות של ערוץ 13, מאיר מרציאנו.

בני משפחתה כי הפעוטה אודיה ע"ה אמורה היתה לחגוג בשבת את יום הולדתה השני, אך למגינת לב הלכה לעולמה בדמי ימיה. הם ביקשו מהציבור להקדיש את השבת לעילוי נשמתה הטהורה של אודיה בת אסתר פרומה תבדל"ח בהדלקת נרות שבת 5 דקות לפני הזמן.

מבית החולים שניידר נמסר: "נפטרה בת השנתיים, שאושפזה לפני מספר ימים במצב קריטי, עם דלקת של המוח, ביחידה לטיפול נמרץ בשניידר ונמצאה חיובית לקורונה. הצוות הרפואי ערך בירור רפואי מקיף ואנו מחכים לתוצאות הבירור, על מנת לקבוע את הסיבה המדויקת למוות. אנו משתתפים בצערה של המשפחה".

"לאחר שבני משפחתה נדבקו בנגיף בשבועות האחרונים, גם היא נדבקה לפני מספר ימים וביום שני היא אושפזה בבית החולים". תגובת בית החולים.

על המחלה

אנצפליטיס היא דלקת של רקמת המוח. התסמינים העיקריים של אנצפליטיס כוללים כאב ראש, בלבול ועייפות. סימנים מתקדמים וחמורים יותר כוללים פרכוסים, רעד, הזיות ובעיות זיכרון. אנצפליטיס יכולה להיגרם כתוצאה מזיהום כגון הרפס ויכולה להיגרם כתוצאה מתהליך דלקתי.

דלקת אוטואימונית הינה מצב בו ישנה תגובה של מערכת החיסון כנגד הגוף. במקרים בהם מערכת החיסון תוקפת את מערכת העצבים ובכלל זה את המוח יכולים להופיע תסמינים נוירולוגיים שונים כגון אלו של אנצפליטיס.

דלקת קרום המוח קורונה בית חולים שניידר פעוטה חרדית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד