ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
לא מובן מאליו

לשכת ראש הממשלה מגלה היכן לפיד ורעייתו ילונו הלילה

אחרי הביקורת הרבה שספג ראש הממשלה לשעבר בנט על מגוריו בביתו הפרטי ברעננה ולא במעון ראש הממשלה הרשמי, לשכת ראש הממשלה לפיד מעדכנת הערב כי ראש ממשלת המעבר ורעייתו ילונו הלילה במעון הזמני שהוקצה עבורם ברח' בלפור 

לשכת ראש הממשלה מגלה היכן לפיד ורעייתו ילונו הלילה
מעון ראש הממשלה הזמני צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

לשכת ראש הממשלה מעדכנת הערב (מוצאי שבת) את אזרחי ישראל כי ראש הממשלה יאיר לפיד ורעייתו ליהיא, ילונו הלילה במתחם המאובטח בבלפור.

בפגישה שהתקיימה בין ראש הממשלה לפיד וראש השב"כ רונן בר, נדונה בין השאר סוגיית המעבר למעון בבלפור. הובהר בפגישה כי מרבית הליקויים התשתיתיים שפורטו בדו"ח מבקר המדינה, טרם תוקנו זאת לצד התקדמות בשדרוג אמצעי האבטחה שבאחריות שב"כ.

סוכם כי ייבחן סדר הפעולות המהיר ביותר על מנת לזרז את השיפוץ האבטחתי והתשתיתי במעון בבלפור. כחלופה למעון בבלפור, ראש הממשלה לפיד יעשה שימוש בדירת צוות האבטחה של השב"כ במתחם המאובטח שברחוב בלפור.

ראש השב"כ הדגיש כי הוצאות שדרוג האבטחה המתחייבות בתקן שב"כ, בביתו של לפיד בתל אביב, יהיו הכרחיות ומינימליות וזאת תוך התחשבות ומינימום פגיעה בשגרת החיים של השכנים המתגוררים בסמוך. עוד נאמר כי בכדי לצמצמם עלויות, יעשה שימוש גם באמצעי אבטחה קיימים שניתן להעבירם ממשימות אחרות.

בעבר הודעה שכזאת היתה בגדר תמוהה ואף בלתי נצרכת, אולם לאור הביקורת הרבה שספג קודמו ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט, על כך שקבע את משכנו בביתו הפרטי ברעננה, יאיר לפיד מנסה לשדר כי הוא יותר מתחשב בכספי האזרחים ומצמצם עלויות. מסר שחשוב לו גם בשל היותו בימים אלה במערכת בחירות שבסיומה הוא מקווה להישאר בתפקיד לפחות לארבע השנים הבאות.

מעון ראש הממשלה יאיר לפיד ליהיא לפיד בחירות לכנסת ה-25 בלפור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד